Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:46:21 GMT

۱۱ تن گندم احتکار شده در شهرستان خاتم کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۹۴۳

۱۱ تن گندم احتکار شده در شهرستان خاتم کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری گفت: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی انبار گندم احتکار شده شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ، تیمی از ماموران به همراه کارشناسان اداره صمت( صنعت، معدن و تجارت)  واداره تعزیرات حکومتی از انبار مورد نظر بازرسی و این مجموله  کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت: با توجه به اینکه مکان مورد نظر و گندم موجود در آن در سامانه جامع انبارهای استان ثبت نیست برابر استعلام نماینده اداره صمت و تعزیرات حکومتی این میزان گندم‌ به عنوان کالای راهبردی  احتکار شده محسوب  و انبار با دستور مقام قضایی پلمب شد.

هرات مرکز شهرستان ۴۵ هزار نفری خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و یکی از مناطق مهم تولید انواع محصول کشاورزی خصوصا گندم است.

برداشت گندم با توجه به شرایط آب و هوایی از خردادماه با قیمت تضمینی از قرار کیلویی پنج هزار تومان در استان یزد آغاز شد.   

برچسب‌ها گندم کالاهای اساسی یزد احتکار خاتم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم کالاهای اساسی یزد گندم کالاهای اساسی یزد احتکار خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 

درمراسمی که با حضور فرمانده و نیرو‌های ناحیه مقاومت سپاه، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد دانش آموزان با اهدا شاخه گل از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

 

 دانش آموزان در این مراسم بیان کردند: ما قدردان شما هستیم چرا که پاسخ کوبنده «وعده صادق» افتخاری از جانب شما دلاور مردان سبز پوش علیه جنایت‌های رژیم منحوس برای تک تک ما ایرانیان بود و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با استفاده از اقتدار «وعده صادق» به تمام جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی در همه حال حامی مظلوم در برابر ظالم است.

دیگر خبرها

  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد