Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری گفت: امروز در شرایط مناسبی در روستا‌ها هستیم. ما تقریبا در روز ۹ الی ۱۰ روستا را گازرسانی می‌کنیم. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های گاز و پتروشیمی وزارت نفت که امروز و از طریق (ویدئو کنفرانس) انجام شد، گفت: در هشت سال گذشته نسبت به حقوق ملت در زمینه گاز و نفت توجه ویژه‌ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۷۶ درصد بنزین مورد استفاده کشور یورو چهار است و ما در سلام محیط زیست مردم پیشرفت کردیم.

رئیس جمهور اظهارداشت: در این دولت یک کار عظیمی نسبت به روستا‌ها انجام گرفت. ۹۸ درصد روستا‌های ما از فضای مجازی استفاده می‌کند. در این دولت مدرسه کپری برای همیشه از بین رفت و مدارس آباد شدند و در این دوره دانش آموزان ما مدرسه مجازی را تجربه کردند.

روحانی بیان داشت: امروز در شرایط مناسبی در روستا‌ها هستیم. ما تقریبا در روز ۹ الی ۱۰ روستا را گازرسانی می‌کنیم.   تکمیل می‌شود ... برچسب ها: رئیس جمهور پروژه گازرسانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور پروژه گازرسانی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در نخستین دور از سفر رئیس جمهور بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان سمنان در بخش عمرانی مصوب شده بود گفت: اعتبار مصوبات پیشنهادی برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان چند برابر دور قبل است. - اخبار استانها -

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: بیش از 106 درصد از اعتبارات مصوب نخستین دور از سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در نخستین دور از سفر رئیس جمهور به استان سمنان، آیت‌الله رئیسی 24 دستور ویژه نیز در کنار مصوبات سفر برای توسعه استان سمنان صادر کرد افزود: علاوه بر تحقق 106 درصدی اعتبارات مصوب سفر نخست دولت به استان سمنان، همه دستورهای ویژه رئیس جمهور در این سفر محقق شده است.

به گفته استاندار سمنان، در دور نخست سفر هیئت دولت به استان سمنان 145 مصوبه در قالب 137 طرح و پروژه با اعتبار 3280 میلیارد تومان در بخش عمرانی مصوب شد.

هاشمی اضافه کرد: با صرف کامل اعتبارات سفر نخست، 26 طرح و پروژه از پروژه‌های دور نخست سفر دولت تکمیل شده، 86 پروژه که کار آن با کندی پیش می‌رفت اکنون با سرعت قابل توجه در حال اجرا بوده و اجرای 25 پروژه نیز در دست پیگیری است.

وی از کم‌آبی، جمعیت و راه به عنوان عمده‌ترین مشکلات استان سمنان نام برد و افزود: در این سفر سعی شده است تا به مشکلات اساسی استان سمنان در قالب مصوبات سفر توجه شود.

استاندار سمنان از احیای 201 واحد 100 درصد راکد صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان سمنان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون خبر داد و افزود: فردا جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور در یکی از واحدهای صنعتی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند