Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:23:53 GMT

مرغ‌ها رهگیری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۹۷۷

مرغ‌ها رهگیری می‌شوند

طرح نظام راهبری ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان ها، کلید خورد.

در این طرح که با همکاری شرکت پست استان و کشتارگاه‌های طیور عملیاتی خواهد شد، نسبت به رهگیری نظامند (سیستماتیک) خودرو‌های حامل گوشت مرغ از سطح کشتارگاه تا محل عرضه اقدام خواهد شد.

با اجرای این طرح همه فعالیت‌های زنجیره تولید تا توزیع گوشت مرغ در بستر سامانه جامع تجارت انجام خواهد شد و عرضه گوشت مرغ در واحد‌های فاقد ثبت نام و نقش در سامانه تجارت ممنوع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این طرح زنجیره تولید و توزیع گوشت مرغ از طریق سامانه تجارت و رصد سیستم حمل و نقلی و سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست رهگیری و رصد خواهد شد تا از هرگونه عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ پیشگیری شود و عرصه برای فعالیت دلالان و واسطه‌ها در این بازار کاملا تنگ شود.

همه رانندگان خودرو‌های حامل گوشت مرغ از 5 تیر ماه به تدریج و ظرف یک هفته ملزم به نصب و استفاده از اپلیکیشن رهگیری شرکت پست در تلفن همراه خود بوده و نمایندگان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت پست با حضور در کشتارگاه‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه خواهند کرد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خواهد شد گوشت مرغ شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم