Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به جامعه رسانه اي كشور در پي ضايعه تاسف بار درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاري هاي ايسنا و ايرنا پیام تسلیت ارسال کرد.

 

به گزارش پول نیوز، پيام تسليت مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به جامعه رسانه اي كشور و خبرگزاري ايسنا در پي ضايعه تاسف بار درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاري هاي ايسنا و ايرنا

به نام خدا

 

برادرم دکتر متقیان عزیز؛

مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا

چه دردناک است فراقی این گونه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...‌؛

چه دشوار است شکیبایی در مرگ جوانانی پویا و صمیمی برای پدر و مادر و همکاران؛ ..‌‌

خود سنگینی داغ را با تمام وجودم احساس می کنم.

هزاران حیف و افسوس ‌‌‌‌.....؛

چه باید کرد مگر از خدای بزرگ برای همه وابستگان و دوستان و همکاران و اصحاب رسانه بردباری بخواهیم و برای این دو گل نشکفته پرپر شده بهترین مرتبت را آرزو کنیم؛ ...

جعفر آهنگران(جزیره زیبای کیش

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش منطقه آزاد کیش گردشگری خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران بازدید کرد.

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی