Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تیم پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان اولین دبل لیگ بیستم را ثبت خواهد کرد.

تیم پرسپولیس در حالی پای به دیدار مقابل مس رفسنجان می‌گذارد که این فصل ۱۳ پیروزی ثبت کرده و با ۴۸ امتیاز برای قهرمانی تلاش می‌کند.

نکته جالب این است که سرخپوشان هنوز هیچ دبلی در لیگ بیستم نداشته‌اند و باوجود گذشت نیمی از دور برگشت، هنوز هیچ حریفی را دو بار نبرده‌اند اما حالا فرصت چنین کاری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول با گل سیدجلال حسینی مس رفسنجان را شکست دادند و به پیروزی شیرینی رسیدند و حالا در رفسنجان وظیفه غلبه بر این تیم را پیش رو خواهد داشت‌.

فولاد، ماشین سازی، تراکتور، پیکان و گل‌گهر پنج تیم دیگری هستند که پرسپولیس فرصت دبل مقابل آنها را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مس رفسنجان پرسپولیس مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی باتجربه در تابستان این فصل برای دومین مقطع از نساجی مازندران جدا شد و پیراهن هوادار را به تن کرد تا در تهران به فوتبال خود ادامه بدهد.

هوادار که به دلیل حضور در تهران و جوی خاص به‌عنوان باشگاه خصوصی یکی از مقصدهای مورد علاقه ستاره‌های نام آشنا و کوچ کرده از تیم‌های خود به حساب می‌آید در این فصل نیز بازیکنان باتجربه‌ای جذب کرد که یکی از مهم‌ترین آنها علیرضا حقیقی بوده است.

این گلر که با پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و سپس بازی‌های ملی مهمی را تجربه کرد، حالا در هوادار فصل آرام و خوبی را سپری می‌کند و تا اینجای کار هفت کلین‌شیت داشته و در ۲۴ بازی قبلی هوادار در لیگ و حذفی به میدان رفته است.

هواداری‌ها که هفته گذشته با درخشش حقیقی به سه امتیاز مهم بازی با گل‌گهر دست یافتند، امیدوارند حالا با کلین‌شیت شماره هشت حقیقی در دربی کوچک تهران مقابل پیکان، در این بازی مهم امتیاز بگیرند‌.

دیگر خبرها

  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود