Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:37:02 GMT

مسئولان در چند سال اخیر به انحراف رفته‌اند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۰۲۳

مسئولان در چند سال اخیر به انحراف رفته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اصغر عرب‌پور در اولین یادواره شهدای ناجا شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه امنیت امروز حاصل تلاش و کوشش افراد زیادی است، اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید قدردان این امنیت باشند.

وی افزود: هر چند تأمین امنیت وظیفه حکومت است اما امروز در جامعه ما به برکت نعمت ولایت فقیه و مردم شهید پرور ایران اسلامی، امنیت خوبی نه تنها در مرزهای کشور بلکه فراتر از مرزها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری ناامن کنندگان انتخابات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ناامن کردن فضای انتخابات بودند، تصریح کرد: حتی در رابطه با ناامنی انتخابات چندین مورد دستگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرقی بین نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا ارتش نیست، ابراز داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم، به خصوص شهدای تأمین امنیت از جمله شهدای نیروی انتظامی که به صورت شبانه روز در داخل و در مرزها مشغول تأمین امنیت کشور هستند.

سردار عرب‌پور با بیان اینکه شهدا با ایثارگری و از خود گذشتن امنیت را امروز برای ما ارمغان آورده‌اند، ادامه داد: اگر مسئولان ما همان گونه که شهدا بدون توقع رفتند و برای حفظ کشور جنگیدند، رفتار می‌کردند الان بسیاری از مشکلات ما حل و فصل می‌شد.

وی اضافه کرد: علت اصلی انقلاب ملت ایران برای حفظ دین و شرفشان بود تا از دست طاغوت رهایی یابند، نه اینکه مجدد برخی عوامل بیگانه به شکل دیگر بر کشور حاکم شوند و همه چیز مردم از جمله دین و اعتقادات و.‌.‌.را به سمت نابودی ببرند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد افزود: متأسفانه برخی که می‌آیند و رئیس جمهور می‌شوند چهار سال اول خوب فعالیت می‌کنند اما چهار سال دوم دشمن نظام، انقلاب و رهبری و مردم می‌شوند و همواره به دنبال منافع خود هستند.

مسئولان در چند سال اخیر به انحراف رفته‌اند

وی تصریح کرد: مسئولان ما در چند سال اخیر به انحراف رفته‌اند و به جای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد قرار گاه اقتصادی به بیراهه رفتند، برخی مسئولان در حوزه اعلام اسامی متخلفان آدرس‌های انحرافی می‌دهند.

سردار عرب پور با اشاره به عملکرد خوب شورای نگهبان در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: قوه قضائیه در برخورد با متخلفان نیز خوب عمل کرد.

دولت فعلی همه تخم‌مرغ ها را در سبد برجام چید

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب ما مبارزه با کفار بود نه اینکه با دشمن دوستی کرد و یا تسلیم شد، ادامه داد: دولت کنونی همه تخم مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشت و امروز برجام نافرجام مانده است، مسئولانی که دنبال برجام رفته‌اند امروز حرفی برای گفتن ندارند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد اضافه کرد: ممکن است حتی ترور شهید سلیمانی، نابودی اقتصاد کشور و فعالیت علیه مقام معظم رهبری به دلیل برجام باشد چراکه شهید سلیمانی، مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی انقلاب عامل مزاحمت برای آمریکا و اسرائیل هستند.

وی ادامه ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور منتخب احیا کننده اعتماد، نعمت ولایت فقیه، تقویت معیشت مردم، جبهه محور مقاومت و … باشد.

کد خبر 5243316

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری برجام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت پایدار انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها نتایج شمارش آرا بوشهر شورای شهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات سپاه پاسداران رفته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدارِ فرماندهان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت رسان مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل ارتش کار آنان نظامی نیست بلکه خدمات رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

وی گفت: ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامی‌داشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

امیر شاطری گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار رهبری و مردم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌ها است.

دیگر خبرها

  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملا باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است / کریدورها کاملاً باز است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود
  • انسداد مرزهای شرق کشور با قدرت در حال انجام است