Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB کد خبر 609885 برچسب‌ها محیط‌بان برنامه طنز- خندوانه محیط زیست ایران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط بان برنامه طنز خندوانه محیط زیست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در ابتدا، علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، گفت: تلاش کردیم بعد از طوفان الاقصی صفر تا صد ماجرا را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰۰ برنامه به صورت مداوم روی آنتن شبکه افق رفته و در کنار به افق فلسطین، برنامه نقش جهان هم برای روایت درست و تحلیل وقایع غزه روی آنتن می‌رفت.
گنجی درباره حواشی ایجاد شده پس از تغییر عوامل برنامه افزود: تغییرات طبیعی است و مهم برای ما این بوده که صدای مردم فلسطین باشیم.

وی افزود: خیلی از قطعات برنامه ما، توسط بچه‌های جبهه مقاومت در شبکه‌های رسانه‌ای عرب زبان پخش می‌شود و این نشان می‌دهد، که ما در تبیین آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه موفق بوده ایم؛ لذا تلاش ما انعکاس واقعیات جنگ غزه بوده است.
گنجی در بخش دیگر صحبت هایش هم درباره آینده این برنامه گفت: برای آینده برنامه تدارک داریم؛ پیشنهاد دوستان این بود که آیتمی را با نام به افق مقاومت به برنامه اضافه کنیم.
حسینی مجری برنامه هم در ادامه گفت: از جای جای کشور، از طریق سامانه ارتباطی ۱۶۲ تماس داشتیم و خوشبختانه برنامه به خوبی دیده و شنیده شده است و  قصد و نیت ما این بوده که مخاطب، یک روایت بی طرف و واقعی را ببیند.

دیگر خبرها

  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال