Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، سیدضیاء هاشمی در این پیام خطاب به محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایرنا (ایسنا) نوشت: ضایعه تلخ درگذشت همکاران فقید خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران را به شما و همه همکاران و به ویژه خانواده‌های داغدارشان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایزن فرهنگی ایران در سوئد اظهاری داشت: این حاثه تلخ و جانکاه که همه اصحاب رسانه به ویژه همکاران عزیزمان در دو خبرگزاری گران‌سنگ ایرنا و ایسنا را داغدار کرده است، یک بار دیگر تلخ‌کامی حادثه سقوط هواپیمای خبرنگاران در سال ۱۳۸۴ را زنده کرد و حساسیت و سختی کار خبرنگاران و ضرورت حمایت و صیانت لازم از امنیت و آرامش این قشر خدوم و مظلوم را نشان داد.

مدیرعامل پیشین ایرنا با گرامیداشت یاد دو خبرنگار فقید ایرنا و ایسنا، خاطرنشان کرد: بی‌گمان یاد و نام این عزیزان و همه خبرنگارانی که جانشان را در مسیر خدمت به جامعه در مسیر تعالی فرهنگ و اعتلای آگاهی ‌فدا کرده و در این راه پر کشیده اند، به عنوان شهدای خدمت به فرهنگ و جامعه، در خاطره اصحاب و دوستداران رسانه و بر تارک فرهنگ جاودانه خواهد ماند و راه پرافتخار آنان توسط دلدادگان این عرصه سرنوشت ساز تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علی متقیان سوئد رایزن فرهنگی ایران سیدضیا هاشمی پروندهٔ خبری حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علی متقیان خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا نوروزپور علی متقیان سوئد رایزن فرهنگی ایران سیدضیا هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد