Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:27:13 GMT

برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۰۶۴

برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیلی دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا با بیان اینکه رای حق الناس است و تداخل در آرامش و فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد،گفت: شکایات زیادی پس از اعلام نتایج آرا به دست هیات نظارت رسیده که برخی از این شکایات با مستنداتی هم همراه است که بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: طبق قانون تشکیلات شورا‌ها ماده ۵۸ و ۵۹ و متعاقب آن ۶۰ و ۶۱ فرصت اعتراض هم به نامزد‌ها و شهروندان به مدت دو روز پس از اعلام آرا داده شده است و در دو هفته آینده به تجمیع رسیده و پس از بررسی در هیات عالی به شکایت‌ها پاسخ داده خواهد شد.

سلیلی گفت: رسیدگی به شکایات مربوط به روستا‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و تخلفات و شکایات مربوط به شورا‌های شهر در هیات عالی استان بررسی خواهد شد.

دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات ۱۴۰۰ تداعی کننده اقتدار و خلق حماسه‌ای دیگر برای مردم دیار علویان بود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره تعزیرات برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر نانوایی‌های شفت در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گیرد، عنوان کرد: تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می‌شود.

فرماندار شفت با تاکید بر برخورد قاطعانه به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در ایام تعطیل سال، گفت: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کارگروه آرد و نان نظارت بر کیفیت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: کیفیت نان برخی از واحدهای نانوایی در حد مطلوب نیست و در این خصوص گلایه‌هایی از طرف شهروندان وجود دارد که باید نظارت‌ها در این خصوص افزایش یابد.

فرماندار شفت بر لزوم شروع به کار نانوایی‌ها طبق ساعات کاری اعلام شده، گفت: اکیپ اقدام مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی به صورت مستمر و روزانه در شهرستان شفت انجام می‌شود.

گفتنی است، هر یک از اعضا در این جلسه به پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های نانوایی‌ها، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، نحوه توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و… به ارائه گزارشی پرداختند.

کد خبر 6080421

دیگر خبرها

  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی