Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره استقلال و انتشار مصوبات، مشخص شد تلاش عده‌ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و تلاش اصلی این هیئت مدیره برطرف کردن دغدغه‌های مالی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می‌شد، هیئت مدیره جدید استقلال همدل است. اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان‌هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیئت مدیره‌ای که برای برخی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ تلاشی در سال ۱۴۰۰ برای حل مشکلات این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیئت مدیره‌ای پر تلاش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران خود و صفحات مجازی هواداری می‌خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم  خود را در حل مشکلات استقلال ایفا کنند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مشکلات و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1528768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان به پایان رسید. مهرداد محمدی (۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر گل زدند.

اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* جواد نکونام پس از برد مقابل شمس آذر مشت های خود را گره کرده و به سمت هواداران رفت. هواداران استقلال در پایان بازی سرود قهرمانی سر دادند. بازیکنان استقلال به سمت هواداران رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفتند.

* بازیکنانش شمس آذر که در دقایق پایانی دو گل به ثمر رسانده بودند و امید داشتند بتوانند بازی را به تساوی بکشانند پس از شکست برابر استقلال روی زمین افتادند دقیقی به سمت آنها رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد.

* هواداران استقلال که از این پیروزی به شدت خوشحال بودند ورزشگاه را ترک نمی کرده و تیم محبوب شان را تشویق می کردند.

* کادر فنی شمس آذر هم به سمت داور رفت و نسبت به قضاوت او اعتراض داشتند.

* سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی و جواد نکونام بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران استقلال هم از نکونام خواستند که در دیدارهای آینده هم با پیروزی زمین را ترک کند.

* با اینکه چند دقیقه ای از شکست شمس آذر گذشته بود بازیکنان این تیم به سمت رختکن نمی رفتند و در گوشه ای از زمین نشسته بودند.

کد خبر 6082803

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!