Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سومین پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می‌شود که حذف شروط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها و ممنوعیت ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، برای دور اول اجرا می‌شود. در این دوره از پیش‌فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، دو محصول سورن پلاس و دناپلاس توربو شارژ دستی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیو بهنقل از ایسنا، در حالیکه مرحله قبلی ثبت‌نام برای پیش‌خرید محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با موعد تحویل یکساله، ۲۵ اردیبشهت امسال برگزار شد؛ این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش یکساله دو محصول خود را از امروز (پنجشنبه/ سوم تیرماه) آغاز کرده و به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

این مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در حالی اجرا می‌شود که دو شرط از شروطی که پیش از این به‌عنوان محدودیت ثبت‌نام در نظر گرفته می‌شود، حذف شده است.  

براساس مصوبه کمیته خودرو که تعیین‌کننده شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌ها برای ثبت‌های فروش خودروسازان هستند، در راستای استمرار آرامش بازار و حذف رفتارهای سودجویانه، در طرح‌های پیش فروش محدودیت‌هایی همچون " الزام در رهن بودن یکساله سند خودروها" و "ممنوعیت ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته" حذف شده است؛ براین اساس این مرحله از فروش، اولین مرحله‌ای است که این دو محدودیت را در شرایط ثبت‌نام ندارد.

سورن پلاس و دنا پلاس توربو شارژ دستی دو محصول این گروه خودروسازی هستند که در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو ارائه شده است. موعد تحویل خودروها در این طرح، از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. 

مراسم قرعه‌کشی یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (شنبه پنج تیرماه آخرین) و در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. ثبت‌نام و اطلاع از برندگان نهایی همچون روال همیشه، از طریق سایت فروش اینترنتی فوق‌الذکر  خواهد بود. ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می‌شود.

مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند و الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد.

 

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است که گارانتی خودرو پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه ابطال می شود. ضمن اینکه در زمان مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو محصولات ایران خودرو ثبت نام پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.
همچنین فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • ۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال