Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در مکاتبه‌ای با باشگاه نساجی مازندران، قهرمانی تیم امیدهای نساجی مازندران را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرشور تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ در این نامه خطاب به مدیریت باشگاه آمده است:

افتخار قهرمانی سرفرازانه تیم فوتبال  امید نساجی مازندران در رقابت‌های لیگ برتر موجب خرسندی و ایجاد شور و نشاط میان مردم استان گردید و یکبار دیگر نشان داد جایگاه ورزش برای مازندرانی‌ها تا چه اندازه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می‌دانم ضمن تشکر از مدیریت، کادر فنی و فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار نساجی، به مردم استان به ویژه هواداران پرشمار این تیم محبوب قهرمانی در لیگ برتر امیدهای کشور را تبریک عرض نمایم و آرزومندم همه این عزیزان در آینده، به حق خود در فوتبال برسند و به سطح اول فوتبال کشور معرفی بشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه‌بان بدشانس لیگ برتر بیست و سوم محسوب می‌شود؛ او بعد از سپری کردن نیم فصل خانه نشینی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر راهی نساجی مازندران بود و امیدوار بود دوران اوج خود را در نماینده قائمشهر تکرار کند.

رضایی اما خیلی زود با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داد. دروازه‌بان سابق استقلال به دلیل مصدومیت که از ناحیه مینیسک تجربه کرده، در دو مسابقه گذشته نساجی غایب بود و حالا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و امیدوار است از ابتدای فصل آینده لیگ برتر بتواند به مسابقات برگردد.

رضایی ۲۴ ساله اما در روزهای خانه نشینی و درمان مصدومیت دلش با نساجی است و این مسئله را در صفحه شخصی خود نشان می‌دهد. این دروازه بان در روزهایی که نساجی بازی دارد با تصویر این تیم برای هم تیمی‌های خود آرزوی موفقیت می‌کند و در بازی گذشته مقابل سپاهان هم این کار را تکرار کرده بود.

او عکس تیمی نساجی در بازی‌های گذشته که خودش هم در چارچوب ایستاده بود را روز سپاهان منتشر کرد و برای هم‌تیمی‌های خود آرزوی موفقیت کرد. این دروازه‌بان ۲۴ ساله نوشت: آرزوی موفقیت برای تیم اصیل نساجی.

نساجی در مصاف با سپاهان توانست یک امتیاز مهم را از میدان سخت نقش جهان به دست بیاورد و به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند. بی‌شک علیرضا رضایی هم با وجود مصدومیتی که دارد امیدوار به بقای تیمش است و در کنار قرمزپوشان شمالی حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش های مکرر آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است