Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:20:48 GMT

پنج طرح جهش تولید در استان به بهره برداری رسیده است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۱۵۲

پنج طرح جهش تولید در استان به بهره برداری رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله صمیمی دوست ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه جهش تولید استان افزود: ۱۵ طرح تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اقتصادی و جهش تولید در این استان با مشارکت بخش خصوصی و تلاش دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی در حال شتاب گرفتن است، گفت: دولت در این زمینه نقش تسهیل گیری، مانع زدایی و حمایت کننده را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی دوست افزود: با توجه به تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال از محل کمک‌های فنی و اعتباری به استان، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به معرفی طرح‌های جهش تولید به بانک‌های عامل اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به تخصیص ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف بودجه ملی به پروژه‌های عمرانی جهش تولید، دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی در صورت هزینه کرد مبلغ اعلامی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام تا مابقی اعتبارات از ردیف ملی جذب و تخصیص یابد.

صمیمی دوست افزود: سیستم بانکی یکی از ارکان اصلی در زمینه جهش تولید به ویژه در استان ما بوده که با کاهش محدودیت‌ها و با رویکرد تولید و کارآفرینی می‌توانند به سوی حمایت از بخش تولید بیش از پیش گام بردارند.

کد خبر 5243324

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها نتایج شمارش آرا بوشهر شورای شهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، علیرضا  عبدی سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد برکت با بیان اینکه  امسال در  استان اصفهان و در همه شهرستانهای استان شعار سال مبنی بر جهش تولید همزمان با مشارکت های مردمی را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: استفاده از ظرفیت های مردم همواره در سال های گذشته  هم در اولویت برنامه های بنیاد برکت بوده و استفاده از شبکه تسهیلگری و مدل های مختلف مشارکتی و گروهی مبین این موضوع می باشد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های زنجیره سبز و آبی از مهم ترین گام های بود که در این حوزه برداشته شد.

 سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت اظهار کرد:  امسال با استفاده از ظرفیت های مردمی 5 طرح خرد اشتغال از جمله  جمله نانوایی تمام اتوماتیک ،کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با تسهیلات بنیاد برکت  و در سال جهش تولید با مشارکت مردم در روستای ازوار از توابع شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

عبدی با بیان اینکه  تمامی این طرح های اشتغال زایی خرد به مبلغ سرمایه گذاری بنیاد برکت و سرمایه گذاری متقاضیان انجام و به بهره برداری رسیده است گفت: با اجرای این 5 طرح اشتغال زایی خرد 58 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

 وی همچنین بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان  با حضور مدیرعامل بنیاد برکت اشاره کرد و گفت:  این پروژه خوشبختانه با همکاری مردم  و 40 بانوی این روستا اجرا و هفته گذشته با حضور مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت بیان کرد: امسال با هدف گذاری های انجام شده به طور قطع زنجیره سبز و آبی را بیش از گذشته و پر قدرت تر ادامه خواهیم داد و با توجه به تاکید مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر استفاده از ظرفیت های مزارع خورشیدی قطعا اجرای این طرح ها را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات انجام شده توسط مدیرعامل محترم بنیاد برکت مبنی بر اینکه 5تا 10 درصد از منابع بنیاد برکت در شهرستان ها برای راه اندازی مزارع خورشیدی به کار گرفته شود قطعا اجرای این طرح در همه شهرستانهای دارای ظرفیت در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
  • تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد ۴۳ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳