Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۰ خبرنگاری که دیروز با استفاده از هلی کوپتر و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقثل شده اند، پنج نفر مرخص شده اند.

وی اضافه کرد: از پنج نفر باقی مانده نیز سه نفر به احتمال زیاد تا ظهر امروز ترخیص می شوند و تنها ۲ نفر در بیمارستان ارومیه بستری خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند، هیچکدام وضعیت نامناسبی ندارند و بیمار بد.

آقازاده گفت: ۲ نفر باقی مانده در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز با تشخیص متخصص در روزهای آتی ترخیص خواهند شد.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

با تلاش نیروهای امدادی، این خبرنگاران ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و روند درمانی آنان صورت گرفت.

پس از درمان های ابتدایی، بیش از نیمی از خبرنگاران مصدوم با بهبود وضعیت به هتل انتقال داده شده و حدود ۱۰ نفر در بیمارستان برای مداوی بیشتر بستری شدند.

رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهوری، معاونان رییس جمهوری و وزرای دولت، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیران حوزه های مطبوعات و همچنین بسیاری از اصحاب جراید و رسانه ها با صدور اطلاعیه هایی این حادثه دلخراش را تسلیت گفته اند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایرنا ارومیه دولت دریاچه ارومیه پروندهٔ خبری حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا ارومیه آذربایجان غربی ایرنا ارومیه دولت دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد