Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری استان کرمانشاه گفت: مهمترین پیام شهدا، حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی بود. خبرگزاری میزان- به مناسبت هفته قوه قضائیه و در دومین روز این هفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به منظور پاسداشت مقام شامخ شهیدان در منزل خانواده شهدا حضور یافت.

توسلی زاده تأکید کرد: نظام اسلامی ما یک نظام ارزشی است و بر اساس یک سری باور‌ها شکل گرفته است و برای این باور‌ها و ارزش‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: شاخص‌ترین این هزینه ها، هزینه انسانی بود که هم در جریان انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس داده شد و امروز بر ماست قدر یادگاران و خانواده‌های عزیز این شهدا را بدانیم.

توسلی زاده گفت: مهمترین پیام شهدا حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی بود که همانگونه اشاره شد مهمترین هزینه‌ها برای آن‌ها پرداخت شده است.

وی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید کرمی  قدردانی بعمل آورد.           بیشتر بخوانید:      گلباران مزار مطهر شهداء گمنام در اولین روز از هفته قوه قضاییه انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه شهدا ارزش های اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه شهدا ارزش های اسلامی ارزش های اسلامی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند