Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،احمد خانمحمدیان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: اعتبارات تخصیص یافته به استان در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تاکنون ۳۶۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که عملکرد عقد قرارداد استان، ۳۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خانمحمدیان  اظهار داشت: این تسهیلات در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۱۷۷ طرح با ۶۳ درصد، حوزه خدمات ۷۰۵ طرح با ۲۰ درصد و حوزه صنعت ۶۱۳ طرح با ۱۷ درصد پرداخت شده است.

او به عملکرد بانک‌های استان در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و افزود: این اعتبارات در بانک‌های عامل از جمله بانک توسعه تعاون با ۶۷۴ طرح، ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال هزار و ۳۰۹ نفر و بانک کشاورزی با ۲ هزار و ۲۴ طرح، اعتبار ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۲ هزار و ۷۵۱ نفر پرداخت شده است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: پست بانک با ۵۶۶ طرح، ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۹۹۸ نفر و صندوق کارآفرینی امید با هزار و ۵۰۵ طرح، ۸۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۲ هزار و ۲۷۶ نفر این تسهیلات را جذب کرده است.

خانمحمدیان همچنین به طرح یارانه دستمزد، کارورزی و مشوق بیمه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳۳ نفر در طرح یارانه دستمزد، طرح کارورزی۷۳ نفر و در طرح مشوق بیمه‌ای استان نیز ۵۷ نفر جذب شده است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اشتغال روستایی تعاون کار و رفاه اجتماعی میلیون تومان ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی درباره افزایش تسهیلات بخش مسکن روستایی، افزود: تسهیلات مسکن روستایی از بهمن‌ماه سال گذشته پس از طی مراحل اداری، اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه‌وبودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ شد. اما از اول دی سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز شد.

وی بیان‌داشت: در این مدت حدود سه ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک‌ها برای دریافت وام مسکن روستایی معرفی و ۱۱۰ هزار واحد مسکونی هم عقد قرارداد شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌داد: با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد.

صالحی ادامه‌داد: چنانچه بانک‌های عامل همراهی خوبی داشته باشند می‌توانیم سقف وام مسکن روستایی را افزایش دهیم. به‌هرحال ظرفیت خوبی در روستا‌ها وجود دارد و میزان ساخت‌وساز رونق خوبی گرفته است.

وی مهاجرت به روستا‌ها را یک مزیت عنوان کرد و افزود: مهاجرت معکوس روند صعودی به خود گرفته است و همین مساله تقاضا برای ساخت‌وساز را افزایش و رونق داده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره هزینه ساخت مسکن در روستاها، توضیح داد: هزینه ساخت مسکن بسته به مواد به کار رفته به‌طور متوسط و پایه هر متر مربع ۸.۵ میلیون تومان است. البته این هزینه و این مبلغ مربوط به هزینه‌های سال ۱۴۰۲ است و امسال این مبالغ متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند