Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک هیات تجاری استان اردبیل با سرکنسولگری کشور‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان که به صورت جداگانه در شهر تبریز و به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار گردید گفت: هیات اعزامی استان اردبیل در این دیدار‌ها متشکل از جمعی از صنایع و واحد‌های تولیدی صادرات گرای استان بودند که در این نشست‌ها تلاش شد تا ضمن معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان، راه‌های افزایش صادرات استان به این دو کشور مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این دیدارها، هیات تجاری به تشریح روند تولیدات استان پرداختند تصریح کرد: در این دیدارها، از سرکنسولگری‌های هر دو طرف دعوت شد تا به منظور آشنایی نزدیک از ظرفیت‌ها و توانایی‌های صنایع، به استان اردبیل سفر نمایند که این موضوع مورد موافقت سرکنسولگری‌های هر دو طرف واقع گردید.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: یکی از موضوع‌های مورد بحث در نشست مشترک با سرکنسولگری کشور جمهوری آذربایجان، پیگیری ایجاد شهرک مرزی مشترک بود که مقرر گردید تا طرف آذری نسبت به پیگیری موضوع از کشور خود اقدام نماید.

مهدوی افزود: هدف از این دیدار‌ها و نشست ها، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی استان به کشور‌های همجوار و هدف است که به منظور افزایش سهم صادرات استان به این کشور‌ها انجام می‌شود.

او ادامه داد: برای حمایت از صنایع کوچک، بسته‌های مختلفی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی ارائه می‌گردد که حمایت از برگزاری این نشست‌ها و حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی نیز یکی از این نوع حمایت‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست مشترک هیات تجاری شهرک صنعتی واحدهای تولیدی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_سوره‌ آل عمران آیه ۱۰۴

۲_بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است