Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@16:30:19 GMT

فردا؛ تشییع پیکر خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۳۱۵

مراسم تشییع پیکر دو خبرنگار جان باخته در سانحه واژگونی اتوبوس، ۹ صبح فردا جمعه ۴ تیر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور دیروز چهارشنبه برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر  که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حادثه در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و پیگیری حقوقی و قضایی سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده  امروز به ریاست معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و به تاکید رئیس جمهوری برگزار شد.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، محمد رضا نوروزپور مدیرعامل ایرنا، علی متقیان مدیرعامل ایسنا و نمایندگانی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهشت زهرا و وزارت راه و شهرسازی از افراد حاضر در این جلسه بودند. برچسب ها: تشییع ، خبرنگاران ، بهشت زهرا ، طرح های دریاچه ارومیه ، پیرانشهر ، وزیر ارشاد ، جلسه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تشییع خبرنگاران بهشت زهرا طرح های دریاچه ارومیه پیرانشهر وزیر ارشاد جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود