Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان اظهار کرد: آنچه برای این مجموعه نیاز بوده تا مرحله آماده شدن فراهم شده و فضای مناسبی برای این اداره احداث شده است.
وی تصریح کرد: با وجود چنین فضایی و برای احترام به مردم گنبدکاووس و شرق گلستان سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات لازم را برای تجهیز آن تا یک ماه آینده تخصیص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تا پایان دولت دوازدهم ۱۴ هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: تا پایان دولت فعلی پروژه‌های مهمی در حوزه آزادراه‌ها، ریل‌گذاری و تخت‌های بیمارستانی تکمیل می‌شود.
وی ادامه داد: اعتبارات خوبی در حوزه کادر بهداشت و درمان تخصیص یافته و تا پایان دولت دوازدهم ۱۴ هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.
انتهای پیام /2307

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه پزشکی قانونی رئیس جمهور دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون حکم حسین عبداللهی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات به وی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداللهی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد و پیش از این مسئولیت های متعددی از جمله رییس اداره بودجه دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، رییس اداره برنامه ریزی دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شبستر و فرماندار شبستر را عهده دار بوده است.

مجید سلیمی عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز از سوی مدیر عامل بانک حکم خود را دریافت نمود. سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت اداره کل تدارکات و خدمات را در بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است
  • تمرکز سازمان برنامه بر کاهش کسری بودجه و تحقق درآمدها
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • اخبار سیاسی ۲۵ فروردین؛ توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی/احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ دولت