Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه گفت: مسافران اتوبوسی که صبح امروز در محور زاهدان - آباده دچار حادثه شدند، همگی سرباز معلم بودند.

به گزارش برنا؛ مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: متأسفانه امروز صبح یک دستگاه اتوبوس در محور زاهدان – آباده در دهشیر یزد واژگون شد که در این حادثه پنج نفر کشته و ۳۳ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی مسافران این اتوبوس سرباز بودند که در حال اعزام به محل خدمت بودند.

تمامی سربازان، سربازمعلم بودند

تمامی سرنشینان این اتوبوس مشمولینی بودند که قرار بود به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش خدمت کنند.

این منبع آگاه گفت که این مشمولین اعزامی‌های امسال بودند که از مهرماه بنا بود به عنوان معلم در محل‌های تعیین شده ادامه خدمت سربازی خود را بگذرانند.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس یزد مسافران معلم آموزش و پرورش سربازی اتوبوس تصادف مسافران یزد سرباز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی استادان هیئت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با محور «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌ها» در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، هدف از این نشست را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد تعامل در رابطه با پیشبرد امور گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال در پیش رو دانست.

آرش زارعیان، خواستار اهتمام اعضای هیئت علمی برای انجام تحقیقات مسئله‌محور شد و اضافه کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مشارکت در رفع مشکلات جامعه است و باید در مسیری قدم برداریم تا نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تبدیل به یک نماد مورد اطمینان برای خانواده‌ها شود.

وی متذکر شد: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیاز به همدلی و همکاری دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، امیدواریم با همدلی و همکاری بیش از پیش پله‌های ترقی را طی کنیم و شاهد اتفاق‌های مثبت بیشتری در مجموعه دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با اشاره به اینکه بخشی از اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، ادامه داد: باید با کمک حوزه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که دارای ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازار‌های هدف هستند درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت