Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@18:52:57 GMT

کیتا بالده خواهان بازگشت به اینتر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۴۱۱

بالده می خواهد دوباره با اینزاگی کار کند.

کیتا بالده، مهاجم سنگالی موناکو خود را به سیمونه اینزاگی، سرمربی سابقش در لاتزیو پیشنهاد کرده است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا، کیتا بالده که بهترین فصل دوران حرفه ای خود را زیر نظر سیمونه اینزاگی در لاتزیو گذراند، خواهان بازگشت به اینتر و کار کردن دوباره زیر نظر سرمربی ایتالیایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کیتا و اینزاگی که برای تعطیلات به کاپری رفته اند، اخیرا با یکدیگر ملاقات داشته اند و این مهاجم سنگالی تمایلش برای بازگشت به اینتر را ابراز کرده است. مدیران نراتزوری نیز ممکن است این ایده را تا انتهای نقل و انتقالات مورد بررسی قرار دهند. گفتنی است کیتا که در فصل 2018/19 به صورت قرضی در اینتر حضور داشت، فصل قبل توسط موناکو به سمپدوریا قرض داده شده بود.

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی رسید؛ یورو 2020 تاریخی شد پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در یک قدمی مسجل کردن قهرمانی‌اش در رقابت‌های سری آ ایتالیا در این فصل قرار دارد اما مشکلات مالی به وجود آمده برای مالکان این باشگاه باعث شده است که حواشی بسیاری در چند ماه اخیر برای آنها ایجاد شود. 

ژانگ در تلاش است تا بتواند بدهی 375 میلیون یورویی به صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی را پرداخت کند، مبلغی که باید تا تاریخ بیستم ماه می پرداخت شود و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، این صندوق می‌تواند مالکیت این باشگاه را از او بگیرد که اتفاق بسیار عجیبی خواهد بود. 

او در آستانه آغاز گرند پری چین در این باره به خبرنگاران گفت:« من باور دارم در هفت سال اخیر که ما مالک باشگاه اینتر بودیم، شایعات بسیاری شبیه به این شنیدیم. ما در کنار هم توانستیم شش جام به دست بیاوریم و فقط برای قهرمانی و پیروزی خواهیم جنگید. 

من رییس این باشگاه هستم و تا زمانی که در این تیم حضور دارم، ما برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد. اینزاگی موهبت بزرگی برای من است که باعث شد ثبات خوبی داشته باشیم و تردیدی وجود ندارد که ما در کنار هم ادامه خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است