Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس را افتتاح کرد. 

محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح این پروژه به خبرنگاران گفت: دولت برای تجهیز پزشکی قانونی گنبدکاووس که شامل سه بخش اداری، سالن تسریح و سردخانه است، طی ماه جاری بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ساخت و  آماده سازی ساختمان اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس که ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال هزینه شده است. 

 

انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پزشکی قانونی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه پزشکی قانونی گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد

بازرس کل استان کردستان، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش ناموزون و غیراصولی ساختمان‌ها و احداث بناهای مازاد بر پروانه را از رسالت‌های خطیر و حائز اهمیت شهرداری دانست و گفت: هرگونه مماشات در این زمینه قابل قبول نخواهد بود و مورد پیگیری قانونی قاطع و موثر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کردستان، عیسی هواسی شامگاه پنجشنبه _نهم فروردین_ در بازدید سرزده از محلات و مناطق مختلف شهر سنندج و بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: گسترش سازه‌های غیرمجاز و غیراصولی در شهرها از مصادیق آشکار تعرض به حقوق شهروندی آحاد مردم جامعه است.

وی افزود: ساختمان‌های غیرمجاز را نمی‌توان صرفاً تخلف از ضوابط و مقررات دانست و یا آن را تنها عاملی در نقض حقوق قانونی حاکمیت برشمرد، چرا که آسیب اصلی و جبران ناپذیر ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، متوجه عامه شهروندان بوده و حقوق اولیه آن‌ها را به لحاظ برخورداری از زیستگاهی منطبق بر اصول و استانداردهای شهرسازی، معماری و ترافیکی و بهره‌مندی از سازه‌های ایمن در چارچوب ضوابط و مقررات شورای عالی معماری و شهر سازی تضییع می‌کند.

بازرس کل استان کردستان، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش ناموزون و غیراصولی ساختمان‌ها و احداث بناهای مازاد بر پروانه را از رسالت‌های خطیر و حائز اهمیت شهرداری دانست که هرگونه مماشات در این زمینه قابل قبول نخواهد بود و مورد پیگیری قانونی قاطع و مؤثر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، در جریان این بازدید مصادیقی از ساخت و سازهای غیرمجاز مشاهده شد که اقدامات بازدارنده مناسب و مؤثری از سوی شهرداری در خصوص آن‌ها صورت نگرفته است، در همین راستا بازرس کل استان کردستان دستور انجام بازرسی و بررسی‌های کامل را صادر کرد.

کد خبر 740057

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال