Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، بیش از پنج سال پس از آن که اینستاگرام از یک خوراک کاملاً زمانی جدا شد، ممکن است تغییر قابل توجه دیگری را برای نحوه مشاهده محتوا در سیستم عامل خود ایجاد کند. اینستاگرام اعلام کرد که در حال شروع آزمایشی با تعداد کمی از افراد است تا "پست‌های پیشنهادی" این پلتفرم را در سراسر فید خود مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی موارد، این بدان معنا است که محتوای پیشنهادی اینستاگرام در مقابل شما قبل از عکس‌ها و فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان شما ظاهر می‌شود.

پلتفرم اینستاگرام برای اولین بار در تابستان سال گذشته پست‌های پیشنهادی را معرفی کرد. این ویژگی محتوای جدیدی را به شما نشان می‌دهد تا بعد از دیدن عکس‌ها و فیلم‌های حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، در آن پیمایش کنید. این شرکت علاوه بر قرار دادن محتوای پیشنهادی در سرتاسر فید، کنترل‌های جدیدی را آزمایش می‌کند که به شما امکان می‌دهد که مشخص کنید پست‌ها از کجا دریافت شوند و همچنین ویژگی را برای مدت زمان محدود غیرفعال کنید.

محتوای پیشنهادی ویژگی جدید اینستاگرام

این آزمایش شامل یک گزینه تنظیمات جدید است که به شما امکان می‌دهد موضوعات خاصی را که می‌خواهید مشاهده یا اضافه کنید. با ارائه بازخورد درباره یک پست خاص، می‌توانید توصیه‌های اینستاگرام را تغییر دهید و به این سیستم عامل اطلاع دهید که آیا چیز نامناسبی نشان می‌دهد یا با علایق اعلام شده شما مطابقت ندارد یا... همین کنترل‌ها به شما امکان می‌دهند پست‌های پیشنهادی را به طور کامل به مدت ۳۰ روز از خبرمایه خود پنهان کنید.

سخنگوی اینستاگرام گفت که این آزمایش را در پاسخ به بازخورد مثبتی که این شرکت درباره "کیفیت توصیه ها" با ارسال پست‌های پیشنهادی جمع آوری کرده است، انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید

تبلیغات Reels در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام پست های پیشنهادی پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • برنامه جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی به مجلس ارائه می‌شود