Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:07:22 GMT

سولفاته شدن در باتری‌های خودرویی و باتری‌های UPS

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۴۳۵

سولفاته شدن در باتری‌های خودرویی و باتری‌های UPS

ایسنا/قزوین ساده‌ترین روش برای از بین بردن سولفاته سر باتری‌ها، استفاده از آب جوش است. سرباتری‌ها را با آب جوش تمیز کنید، روی آن‌ها گریس زده تا اتصالی با هوای محیط اطراف نداشته باشد.

بنا بر اعلام امداد باتری، یکی از عوامل خرابی باتری ماشین، سولفاته شدن باتری خودرو است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که باتری حداکثر شارژ مورد نیاز خود را دریافت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث کاهش چشمگیر طول عمر باتری می‌شود. این اتفاق به دلیل واکنش بین بخار آب و آب باتری است.

در این حالت عملیات شارژ باتری با اختلال مواجه می‌شود و صفحات باتری کم کم از بین می‌روند و پدیده سولفاسیون باتری خودرو خود را به شکل سولفات شدن سرباتری نشان می‌دهد.

ساده‌ترین روش برای از بین بردن سولفاته سر باتری‌ها، استفاده از آب جوش است. سرباتری‌ها را با آب جوش تمیز کنید، روی آن‌ها گریس زده تا اتصالی با هوای محیط اطراف نداشته باشد.

زمانی سولفاته شدن در باتری خودرو شما اتفاق افتاد، باتری خودرو شما قطعاً در آینده نزدیک نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. شرکت امداد باتری کهن به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی یک جستجو ساده در سایت صبا باتری، باتری مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت امداد باتری کهن، نمایندگی رسمی صبا باتری در شهر تهران است که با بیش از هفت سال سابقه درخشان در زمینه فروش باتری صبا، بهترین گزینه برای تهیه باتری مد نظر شماست. برای نمونه باتری صبا قالب L۳ همان ۶۶ و ۷۴ آمپر، به عنوان باتری سمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این باتری‌ها با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار گرفته‌اند.

نمونه دیگر باتری صبا قالب L۲ یا همان باتری‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۰ آمپر که به‌عنوان باتری تیبا قابل استفاده است و پرفروش‌ترین باتری در بین باتری‌های خودرویی است زیرا در کارخانه به‌عنوان باتری فابریک در تولید خودروها به کار می‌رود.

ضمناً باید توجه داشت باتری  UPS صبا، با توجه به تکنولوژی منحصربه‌فردی که دارند، خیلی کم دچار سولفاته می‌شود و در مقابل این آسیب تا حد زیادی ایمن هستند. اما به‌هرحال هر دو باتری UPS صبا و باتری خودرویی صبا، نیاز به نگهداری دارند تا طول عمر مفید و کافی داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باتری خودرو خرید اینترنتی باتری خودرو باتری ها آب جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باتری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. علی آبادی در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070846 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تنها خودرویی که سیلاب را شکست داد ! | تصاویر
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • خودرویی که قرار بود «رانندگی اتمی» را امکانپذیر کند
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟