Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اهواز، در این اطلاعیه تعداد شعب ثبت نام و اخذ رای در اهواز ۵۳۳ شعبه اعلام شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تعداد کل تعرفه و برگ رای تحویل شده به شعب ۹۶۶ هزار و تعداد برگ‌های تعرفه مصرف شده ۳۲۰ هزار و ۹۳۰ است.

بر این اساس تعداد برگ‌های رای داخل صندوق‌ها ۳۰۷ هزار و ۷۸ رای، تعداد رای باطله غیرماخوذه ۴۷۷ رای و تعداد برگ‌های رای باطله ماخوذه ۳۷ هزار و ۳۴۶ رای اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد برگ‎های رای صحیح ۲۶ هزار و ۲۵۵ رای و تعداد کل برگ‌های رای ماخوذه (مجموع برگ‌های رای صحیح و باطله ماخوذه) ۳۰۶ هزار و ۶۰۱ رای عنوان شده است.

برای اطلاع از جزییات آرای ۵۷۵ نامزد ششمین دوره شورای شهر اهواز به پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اهواز به نشانی https://ahwaz.ostan-khz.ir/ مراجعه فرمایید.

بر اساس این گزارش، شورای شهر اهواز ۱۳ عضو اصلی و ۸ عضو علی البدل دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار شد اما به دلیل مشکلاتی که در رای گیری الکترونیکی در اهواز رخ داد، اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی این کلانشهر به تاخیر افتاد.

پیش از این سلیمانی دشتکی صبح دوشنبه و عالمی نیسی فرماندار اهواز آخر وقت دوشنبه را به عنوان زمان اعلام نتایج این دوره از انتخابات وعده داده بودند.

ساعدی رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز اما گفته بود به دلیل اشکالاتی که در مرحله اجرای انتخابات اعم از شمارش آرا و ورود اطلاعات وجود داشت، هیات نظارت در حال چک کردن و بررسی صورتجلسه‌ها و رفع اشکال آنهاست و با تاخیر به وجود آمده در خوشبینانه‌ترین حالت نتایج انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر اهواز، عصر روز چهارشنبه دوم تیر، و در بدبینانه‌ترین حالت تا آخر هفته اعلام می‌شود.

پنج روز زمان برای اعلام نتایج شورای شهر اهواز با واکنش‌ها و انتقاداتی از سوی شهروندان و نامزدها روبرو شده است.

۷۴۵ نفر برای انتخابات شورای شهر اهواز نامنویسی کرده بودند. حدود یکصد نفر از داوطلبان شورای شهر از شرکت در این انتخابات انصراف داده و تعداد نامزدهای این دوره انتخابات در نهایت ۵۷۵ نفر اعلام شد.

عالمی نیسی فرماندار اهواز پیش از این تعداد واجدان شرایط رای دادن در شهرستان اهواز را یک میلیون نفر عنوان کرده بود که ۳۶۰ هزار نفر (۳۶ درصد از واجدان شرایط رای دادن) در انتخابات ششمین دوره ریاست جمهوری مشارکت کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان اهواز شورای شهر اهواز انتخابات شورای دوره انتخابات تعداد برگ شورای اسلامی برگ های رای ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه سال جاری تعیین شده و تاکنون تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این رقابت ملی از ۵ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان ۱۴۰۳ در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند.

تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • عکاسان راه یافته به جشنواره‌ عکسِ قاب سبز معرفی شدند