Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، شمار زیادی از مسئولین کشور در پی عروج ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در حادثه واژگونی اتوبوس در آذربایجان غربی، این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند. 

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی   متن پیام تسلیت علی لاریجانی برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت غم‌انگیز  دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خود را در راه حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً موجب تاسف و تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعۀ خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی
۰۳ تیرماه ۱۴۰۰»   پیام تسلیت صالحی وزیر ارشاد در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط‌ زیست را به خانواده‌های آن‌ها تسلیت گفت.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:

 «خانواده محترم یاسینی

خانواده محترم کریمی

خبر حادثه تلخ درگذشت دو بانوی خبرنگار، همکاران گرامی خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشید کریمی خبرنگاران دو رسانه ایرنا و ایسنا موجب تالم و تاسف شدید شد.

مجددا این ضایعه را به شما عزیزان و جامعه رسانه‌ای کشور صمیمانه تسلیت می‌گویم.

این داغ سنگین در خاطر جامعه ایرانی و تمامی خبرنگاران، که در سوگ فراق‌شان ماتم‌زده هستند، فراموش‌نشدنی است.

برای آن عزیزان رحمت واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان و همکاران رسانه‌ای اجر و شکیبایی را از ایزد منان آرزومندم.»

پیام تسلیت دژپسند وزیر اقتصاد درپی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی

وزیر امور اقتصادی و دارایی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را به خانواده آنان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.
دژپسند در این پیام، ضمن ابراز تأسف بسیار از درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا، این ضایعه را به خانواده‌های آنان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت نموده است.
همچنین او برای مصدومان این حادثه نیز آرزو کرده است هر چه سریع‌تر سلامتی خود را بازیافته و به آغوش خانواده خود بپیوندند.

در ادامه وزیر اقتصاد از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز خواسته است در اسرع وقت پیگیری لازم را برای حداکثر مساعدت در ارائه خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران حادثه دیده به انجام رساند.

پیام تسلیت رستمی نماینده رهبری در دانشگاه‌ها در پی عروج  ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به شرح ذیل است:
"حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران عزیز کشورمان که منجر به از دست دادن خانم‌ها کریمی و یاسینی از خبرنگاران خوب خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا شد و مجروح شدن سایر عزیزان خبرنگار را به همراه داشت، موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.
اینجانب درگذشت جانسوز این عزیزان را به خدمت اهالی پرتلاش و کم‌توقع رسانه کشور، خانواده‌های محترم‌شان و سایر بازماندگان داغ‌دیده تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علوّ درجات را برای جان‌باختگان این حادثه و بهبودی و سلامت کامل را برای مجروحان مسئلت دارم". پیام تسلیت وزیر علوم درپی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی وزیر علوم، تحقیقات در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارومیه به نقده را تسلیت گفت.   در پیام دکتر منصور غلامی آمده است: "حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و همچنین مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تاسف و تالم گردید.
این جانب ضمن همدردی با خانواده‌های محترم جوانان از دست‌رفته، مرحومه " ریحانه یاسینی" و مرحومه" مهشاد کریمی " این ضایعه دردناک را به خانواده‌های این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصا همکاران محترمشان در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای زنده‌یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزانشان، صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه‌دیده در این سانحه نیز آرزوی سلامتی و بهبودی دارم."

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک پیام توئیتری، درگذشت دو تن از خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.    سعید نمکی در این پیام آورده است: «با کمال تاسف، بار دیگر در سانحه‌ای تلخ دو تن از خبرنگاران عاشقِ محیط زیستِ مظلوم کشور را از دست دادیم‌. ضمن عرض تسلیت به اصحاب رسانه و همه آنان که عاشقانه برای حفظ محیط زیست کشور تلاش می‌کنند، برای آن دو عزیز غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر و تحمل آرزو دارم.»

پیام تسلیت دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در پی درگذشت مهشاد کریمی

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه "ستاره‌های آسمانی دانشگاه علامه، هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان"، گفت: مهشاد کریمی که گام در راه حفاظت از آیات خدا گذرانده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران فرهیخته دانش‌آموخته علامه گذاشت.
دکتر حسین سلیمی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ضایعه درگذشت خبرنگار ایرنا و همچنین مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، گفت: ستاره‌های آسمان دانشگاه علامه طباطبایی انسان‌های تلاشگر و ثمربخشی هستند ‌که هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان پهنه این آسمان را درخشان‌تر کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: مهشاد کریمی از جمله ستاره‌های دانشگاه علامه طباطبایی بود که بر وجه‌الله نورافشانند و نظر انداختند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: فقدان مهشاد کریمی خبرنگار حافظ محیط زیست که در حقیقت گام در راه حفاظت از آیات خدا گذارده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران، فرهیخته و دانش‌آموخته علامه گذارد؛ اما راه زیبای اطلاع‌رسانی را همچنان گشوده نگاه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، مهشاد کریمی دانش‌آموخته دانشگاه علامه طباطبایی بود.

پیام تسلیت انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در پیامی، درگذشت «مهشاد کریمی» خبرنگار ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: یک بار دیگر پر کشیدن دو نفر از خبرنگاران جوان و نخبه کشورمان،اهالی رسانه را داغدار کرد. این انجمن ضمن گرامیداشت یاد این دو عزیز سفر کرده و همدردی با همکاران و خانواده‌های آنها،از مسئولان امر درخواست می‌کند ضمن بررسی و شفاف‌سازی علل واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، از بروز چنین حوادث دردناکی در آینده پیشگیری کنند.

پیام تسلیت سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در پی درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل است:   خبر درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا خانم ها "مهشاد کریمی" و "ریحانه یاسینی" در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی و مصدوم شدن جمع مهمی از خبرنگاران موجب تأثر و تآلم گردید.
خبرنگاری از جمله کارهای سخت است که تنها با عشق و علاقه می توان در آن گام نهاد و استوار ماند و این توفیقی از سوی خداوند است، که سختی ها را هموار می کند. از سویی کشف حقایق و گره گشایی رسانه ای و صدای مظلومین جامعه شدن مایه خشنودی الهی است و تلاش این جمع رسانه ای نیز برای حفاظت از محیط زیست و نگهداشت نعمت های خداوند نمونه بارز خدمت به مردم و جامعه شریف ایران است. 
اینجانب از خداوند متعال برای این دو سفرکرده غفران و رحمت الهی و برای سایر مصدومین این سانحه شفای عاجل آرزومندم. خداوند به خانواده های محترم داغدیده، همکاران خبرنگار، تمامی اهالی رسانه و ملت شریف ایران صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.   پیام تسلیت سفارت روسیه در ایران در پی درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی سفارت روسیه در تهران در پیامی جان باختن دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
سفارت روسیه در تهران در پی جان باختن مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی در صفحه توییترش نوشت:
سفارت عمیقا حادثه غم بار جاده ای در استان آذربایجان غربی را که مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا جان باختگان آن بودند، تسلیت می گوید. با خانواده و دوستان آن ها ابراز همدردی و حمایت می کنیم.

  پایگاه خبری و اطلاع رسانی صدای ایران نیز ضایعه دردناک درگذشت دو همکار فقیدمان خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی را به خانواده سوگوار این دو عزیز سفر کرده و نیز جامعه خبری کشور، به ویژه همکارانمان در خبرگزاری های ایسنا و ایرنا تسلیت می گوید. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ریحانه یاسینی مهشاد کریمی پیام تسلیت واژگونی اتوبوس آذربایجان غربی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حادثه واژگونی اتوبوس خبرگزاری های ایسنا و ایرنا استان آذربایجان غربی خبرنگاران ایسنا و ایرنا دانشگاه علامه طباطبایی دو تن از خبرنگاران خداوند متعال درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا درگذشت خبرنگار حوزه محیط زیست کریمی خبرنگار ایرنا و ایسنا مهشاد کریمی ضایعه دردناک تسلیت گفت پیام تسلیت درگذشت دو متن پیام رسانه ای دو عزیز خانم ها برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد