Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی از رئیس جمهور منتخب فرصت استثنایی تشکیل دولت انقلابی و مستقل را می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس پیشانی راهنمایی مردم در انتخاب اصلح هستند اظهار داشت: حضور نیروهای تاثیرگذار در جهت تشویق مردم به مشارکت و انتخاب اصلح نتایج بسیار خوبی بر جای گذاشت و خوشبختانه منجر به بالاترین درصد رأی به رئیس جمهور منتخب در استان کرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه استان کرمان با رأی 84 درصدی به آیت‌الله رئیسی در رتبه نخست کشور قرار دارد گفت: این میزان رأی نشان از نگاه عمیق مردم و نیروهای علاقه‌مند به انقلاب به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس دارد.        

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط سخت قرار داشته و شاخص‌های اقتصادی وضعیت خاصی دارند افزود: باید تلاش کنیم از این فرصت با تمام توان استفاده کرده تا مباحث اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وی با اشاره به عملکرد موفق رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه بیان کرد: در حال حاضر همه نگاه‌ها به عملکرد دولت سیزدهم است تا در این شرایط سخت با انتخاب کارآمدترین، موثرترین و جهادی‌ترین نیروها را به کار گرفته و با ارائه یک برنامه عالمانه که مورد اجماع کارشناسان اقتصادی نیز باشد بر مشکلات کشور فائق آید.

پورابراهیمی به گمانه‌زنی‌ها و سهم‌خواهی‌های برخی گروه‌های سیاسی از رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: همراهی با دولت منتخب مورد حمایت است اما شاهد هستیم که برخی گروه‌های سیاسی  چه در سطح کشور و چه در سطح استان به دنبال سهم خواهی و مهره‌چینی برای دولت آینده هستند.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های سهم خواهانه به هیچ عنوان به خیر و صلاح کشور نیست و مردم نیز آن را نمی‌پسندند افزود: بدون تردید این نوع سهم‌خواهی از جانب برخی گروه‌ها و چهره‌های سیاسی که در سطح کشور و استان کرمان نیز شروع شده باعث ناکارآمدی دولت و سلب اعتماد مجدد مردم و ناامیدی جامعه خواهد شد و فرصت استثنایی تشکیل دولت انقلابی و ولایی و مستقل را خواهد گرفت. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نوع رفتار غیرمنطقی و منفعت طلبانه برخی افراد و گروه‌ها منجر به هزینه برای نظام اسلامی می‌شود و قطعاً از نگاه مردم نیز مورد پذیرش نخواهد بود.

وی با یادآوری اینکه تمام تلاش خود را چه در سال 96 و چه در سال 1400 در حمایت از  آیت‌الله رئیسی در انتخابات انجام دادیم تصریح کرد: با این وجود موضع ما در مجلس شورای اسلامی بررسی محتوای تخصصی برنامه رئیس جمهور منتخب و کارنامه عملکردی، تخصصی و کارآمدی افراد معرفی شده برای کابینه دولت آینده است و این نوع نگاه مجلس می‌تواند بزرگ‌ترین کمک به دولت منتخب بوده و رأی اعتماد به شایسته سالاری خواهد بود‌.

پورابراهیمی با بیان اینکه برخی گروه‌های سیاسی می‌خواهند رویه سهم خواهی در کشور را در کرمان نیز ادامه دهند گفت: این گروه‌ها قصد دارند دولت منتخب را تحت سیطره خود قرار دهند که بنده به عنوان نماینده مردم کرمان و راور عرض می‌کنم که با قاطعیت در مقابل این گروه‌ها ایستادگی کرده و از حق مردم دفاع خواهم کرد.    

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت آینده 350 هزار میلیارد تومانی کسری بودجه دارد‌/ دولت آینده تا 2 سال باید از خرابی‌های اقتصاد ‌آواربرداری کند‌جزئیات شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان اعلام شد         

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت داریم افزود: سال‌ها است به دلیل بی‌کفایتی‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم چالش‌های عمیقی در عرصه اقتصاد کشور به وجود آمده است که با توکل به خدا، میدان‌داری مردم و راهنمایی‌های پیشکسوتان دفاع مقدس با روحیه جهادی، امیدواریم  مشکلات اقتصادی کشور از نیمه دوم سال 1400 با اتحاد و وحدت نیروهای انقلاب و کارآمدی نیروهای دولت جدید به تدریج حل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود وضعیت معیشتی مردم و رونق اقتصادی، اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی جامعه نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی، کشور بهبود یابد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان کمیسیون اقتصادی ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد استان کرمان کمیسیون اقتصادی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور منتخب گروه های سیاسی برخی گروه ها استان کرمان دولت آینده دفاع مقدس سهم خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در صدر هیئتی صبر امروز به پاکستان سفر کرده است، در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان (شهباز شریف) شرکت کرده و پاسخگوی اصحاب رسانه شدند.

رئیس جمهور در این نشست خبری مشترک اظهار کرد: امروز مردم پاکستان و دولت این کشور از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند 

وی افزود: کشور پاکستان از نسل‌کشی و کودک‌کشی این رژیم که با حمایت غربی‌ها و آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد به ستوه آمده‌ و عدالت را فریاد می‌زند.

رئیسی تأکید کرد: برای مردم پاکستان و مواضع ستودنی دولت پاکستان احترام قائلیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه آن‌چه که تمام مردم دنیا را غصه‌دار کرده، ناکارآمد بودن سازمان‌های بین‌المللی است، گفت: امروز سازمان ملل و شورای امنیت وظایف خود را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: موضع مردم مسلمان پاکستان و ملت بزرگ ایران در قبال مسئله فلسطین و همچنین ایستادگی و حق خواهی مردم فلسطین نتیجه خواهد داد و زمینه‌ساز عدل عادلانه جهانی خواهد شد

رئیسی همچنین گفت: روابط ما با کشور دوست، برادر و همسایه‌مان پاکستان فقط در سطح دو کشور همسایه تعریف نمی‌شود؛ بلکه روابط دو کشور روابط تاریخی، تمدنی، اعتقادی و دینی است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیاری بین ایران و کشور دوست ما پاکستان هست که تبادل این ظرفیت‌ها می‌تواند در جهت منافع دو کشور و ملت به کار گرفته شود، افزود: روابط دو کشور در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، تجاری و فرهنگی و در همه سطوح ارتقا می‌یابد.

وی گفت: مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است،‌هر دو در مبارزه با ناامنی‌ و تروریسم، جرایم سازمان یافته و مواد مخدر تاکید دارند.

رئیسی اضافه کرد: تداوم همکاری بین دو کشور و دو دولت به نمایندگی از ملت‌های بزرگ ایران و پاکستان در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود و مصمم هستیم که روابط دو کشور را در سطوح بالا ارتقا دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست؛ لذا تصمیم گرفتیم که سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور در گام اول به ۱۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

وی تأکید کرد: مرز بین دو کشور یک فرصت است که می‌تواند برای رفاه دو ملت مورد استفاده قرار بگیرد؛ مرز جلوه‌ای از همکاری‌های مرزی بین دو کشور است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پنج اخطار برای یک مجلس