Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:23:32 GMT

اوج هیجان در تبریز؛ نساجی برد می خواهد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۶۳۳

اوج هیجان در تبریز؛ نساجی برد می خواهد

ماشین سازی و نساجی فردا یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم را برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران فردا از ساعت 19:10 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود.

 

دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که ماشین سازی با 11 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و نساجی نیز با 22 امتیاز چهاردهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقابل رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود؛ در آن مقطع نساجی در مکان پانزدهم جدول قرار داشت و ماشین سازی هم شانزدهم بود. با گذشت یک نیم فصل کامل، رتبه آخر ماشین سازی تغییری نکرده و روند نتیجه گیری این تیم هم به مانند دور رفت ناامید کننده بوده است.

 

در سمت مقابل اما نساجی پس از حضور ساکت الهامی توانسته روند بسیار بهتری را در پیش بگیرد و از یک تیم مدعی سقوط به تیمی تبدیل شود که امید بسیار زیادی برای بقا دارد. این تیم فردا در حالی به مصاف ماشین سازی می رود که به هر سه امتیاز بازی نیاز مبرمی دارد چرا که تنها یک امتیاز بیشتر از ذوب آهنِ رده پانزدهمی دارد و نمی خواهد بار دیگر حضور در رتبه پانزدهم را تجربه کند.

 

در سمت مقابل نیز ماشین سازی برای زنده نگه داشتن اندک شانس بقای خود به دنبال کسب اولین برد با هدایت علیرضا اکبرپور است؛ این تیم که در طول فصل تنها یک برد کسب کرده با 11 امتیاز کار بسیار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

ماشین سازی تبریز نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز نساجی مازندران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران

تیم تراکتور در حالی در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که دیروز پاکو خمز سرمربی تیم از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. در حال حاضر محمد نصرتی مربی موقت تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل خواهد بود.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز