Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به استقرار پرارتفاع جنب حاره‌ای بر روی فلات ایران، جو پایدار و کاملاً تابستانه در شمالغرب کشور تا اواسط هفته آینده همچنان تداوم خواهد یافت و آسمان در غالب ساعات صاف توام با وزش باد شرقی (گاهی تند) پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طی مدت مذکور دما در اکثر مناطق روندی افزایشی خواهد داشت و طی روز‌های آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان به ۳۱ تا ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد و همچنین، دما در نواحی شمالی استان و شهرستان کوثر به ۳۸ تا ۴۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در مصرف حامل‌های انرژی و آب صرفه جویی کنند.

محمدی افزود: در طی این مدت طی ساعات بعدازظهر در برخی نواحی کوهپایه‌ای استان رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا هوای گرم افزایش دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش خفیف و پراکنده باران در پی نفوذ یک سامانه ضعیف بارشی، از عصر فردا (جمعه) مناطق غربی استان را فرا می‌گیرد.

محمدحسن باقری شکیب  افزود: آسمان بیشتر نقاط استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر روز جمعه شاهد افزایش ابر و رگبار موقت در غرب استان خواهیم بود.

او تصریح  کرد: یکشنبه شب و روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: اسدآباد و فامنین با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب گفت: کمینه دمای هوای شهر همدان در این مدت سه درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی