Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:55:31 GMT

ساخت دونات خانگی؛ ساده، ارزان، سریع + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۶۵۵

ساخت دونات خانگی؛ ساده، ارزان، سریع + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با استفاده از چند ماده ساده، یک ظرف و یک لیوان می‌توان دونات خانگی درست کرد.
یک قاشق غذا‌خوری آرد، دو قاشق چای‌خوری شکر، یک قاشق چای‌خوری کره، دو قاشق غذاخوری شیر و مقداری بیکینگ پودر، مواد لازم برای طبخ این دونات هستند. 
در ادامه، ویدئوی کوتاهی از طرز تهیه دونات ساده خانگی  را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ساخت دونات چوبی به کمک مدادرنگی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلاقیت و نوآوری دانستنی ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت

تین نیوز

یک فعال حوزه صنعت سی ان جی گفت: با توجه به اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا نمی کند قیمت سی ان جی گران محسوب شده و باعث می شود تمایل برای استفاده از این سوخت کاهش داشته باشد.

به گزارس تین نیوز به نقل از اردشیر دادرس در گفت وگو با ایلنا، درباره اوضاع استفاده از سوخت سی ان جی اظهار داشت: ما اخیرا یک بسته حمایتی در زمینه سی ان جی نوشته و به دولت اعلام کرده ایم، منتظریم که مجلس جدید بعد از تشکیل بتواند راهکار اساسی در این حوزه اتخاذ کند که سی ان جی جایگزین ۱۵ میلیون لیتر بنزین شود و سقف مصرف این سوخت از ۲۵ میلیون متر مکعب به ۴۰ میلیون متر مکعب برسد. 

دادرس افزود: با توجه به افزایش مصرف گاز به خصوص در بخش خانگی که در پی کاهش درجه هوا در ماه پایانی سال گذشته رخ داد؛ خوشبختانه کاهش و محدودیت ارسال گاز به جایگاه های سی ان جی نداشته ایم، به عبارت دیگر ما در حوزه جایگاه های سی ان جی کمبود و قطعی گاز نداشته ایم، جز آنکه در برخی شهرهای استان خراسان رضوی تا حدی کمبود گاز داشتیم که به صورت مقطعی بوده است ولی در مجموع مشکل خاصی نداشتیم. 

این فعال حوزه صنعت سی ان جی گفت: مشکل اصلی سی ان جی عدم کارشناسی کارمزد جایگاه ها و عدم پرداخت کارمزد واقعی جایگاه ها است به طوری که اکنون بیش از ۳ ماه عقب هستیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع دلیل استقبال پایین از سوخت سی ان جی در کشور بیان داشت: عرف قیمت سی ان جی در دنیا ۲۰ درصد قیمت بنزین است اما  قیمت سی ان جی در ایران بالاست و با توجه به اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا نمی کند قیمت سی ان جی گران محسوب می شود و این یکی از مشکلات این حوزه است که باعث می شود تمایل برای استفاده از این سوخت کاهش داشته باشد.

دادرس تاکید کرد: نرخ سی ان جی یکی از موارد عدم استقبال از این سوخت است بحث خودروها نیز موضوع مهمی است و آن اینکه خودروسازان هیچ برنامه ای برای تولید بیشتر خودروی سی ان جی سوز ندارند؛ اینها یک زنجیره هستند و همه به هم وابسته هستند که نهایتا منجر به این شده که مصرف سی ان جی در ایران پایین باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • چگونه سریع‌تر بدویم؟؛ این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • چگونه سریع‌تر بدویم؟ | این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم)
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • چند راهکار ساده خانگی برای حل مشکل خروپف
  • ساخت گلدان با وسایل ساده + فیلم