Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:24:21 GMT

آصفی از حضور هیات مدیره استقلال انصراف داد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۶۸۵

حمیدرضا آصفی اعلام کرد نمی تواند ترکیب جدید هیات مدیره استقلال را همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که از سوی وزیر ورزش مهدی عبدیان و حجت نظری دو عضو هیات مدیره استقلال کنار رفتند و دلفانی، ملکیان و پرویز مظلومی به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی شدند. از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که حمیدرضا آصفی هم اعضای جدید هیات مدیره را همراهی می کند اما این مدیر باتجربه ظاهرا علاقه ای به ماندن در هیات مدیره ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آصفی که دوستی نزدیکی با عبدیان و نظری داشت، از حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال انصراف داده و در صحبت هایی که داشته نیز این مساله را اعلام کرده است.


آصفی در این خصوص گفت: «برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق دارم .من خدمت آقای وزیر هم اعلام کرده بودند ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد ایشان، با توجه به شرایط فعلی امکان همکاری تحت عنوان عضو هیئت مدیره را ندارم و برای استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم .از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم و انتظار دارم همچنان حامی تیم خود باشند .در این شرایط مهم‌ترین مسئله، حفظ انسجام استقلال برای کسب نتایج مطلوب است.»


وی افزود: « همان طور که قبلاً هم گفته بودم، بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به استقلال پا به عرصه گذاشتم ولی حالا که برخی از دوستانم دیگر در هیئت مدیره نیستند و ترکیب جدید اعلام شده، تکلیف از روی دوش من برداشته شده است و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان، اعلام می کنم در هیئت مدیره جدید استقلال نمی‌مانم. باید از آقای میری هم تشکر کنم چون ایشان از من خواسته بودند تا در هیئت مدیره حضور داشته باشم.ان‌شاءالله با حمایت ایشان و سایر مدیران، استقلال بتواند همچنان قدرتمندانه جلو برود .برای تمام ارکان باشگاه و تیم از صدر تا ذیل آرزوی موفقیت می‌کنم.»


آصفی قرار است استعفای خود را روز شنبه رسما به وزیر ورزش ارسال کند و انصرافش را اعلام کند. در این خصوص برخی مدیران باشگاه در تلاش هستند تا او را در هیات مدیره حفظ کنند اما ظاهرا او تصمیمش را گرفته و نمی خواهد در این باشگاه به فعالیتش ادامه بدهد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هیئت مدیره هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!