Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:12:42 GMT

نبود زمین چمن طبیعی دغدغه باشگاه فاتح اسدآباد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۶۸۹

نبود زمین چمن طبیعی دغدغه باشگاه فاتح اسدآباد

ایسنا/همدان مربی تیم نوجوانان فوتبال فاتح اسدآباد گفت:از ۲۰ ماه پیش استفاده از زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی شهرستان به دلیل فرسودگی برای تیم فوتبال فاتح ممنوع شده و اجازه ورود به این زمین چمن را به دلیل پلمب نداریم.

محمد جواد کوهی در گفت‌و گو با ایسنا، افزود:شهرستان اسدآباد دارای سه زمین چمن مصنوعی در شهرک قندی ،استادیوم آزادی و دانشگاه سیدجمال است که به دلیل مینی فوتبال بودن  این زمین‌های چمن مصنوعی امکان انجام تمرینات تاکتیکی و تکنیکی در آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال رده‌های پایه  شهرستان  در ۱۸ تیر ماه، اظهار کرد: با برگزاری این مسابقه تیم منتخب به مرکز استان معرفی می شود.

کوهی تعداد تیم‌های فوتبال فعال شهرستان را دو تیم شامل تیم فاتح  اسدآباد و تیم عقاب الوند برشمرد و  خاطر نشان کرد: با برگزاری مسابقه فوتبال رده‌های پایه بین  این دو تیم ، در پایان تیم قهرمان این مسابقات به  مسابقات مرکز  استان راه خواهند یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه  روز جمعه چهارم  تیر ماه تیم فوتبال عقاب الوند اسدآباد باتیم فوتبال  شهرداری همدان در زمین چمن شهید  راحمی  بازی خواهد داشت، تصریح کرد: چرا باید بازی برای تیم فوتبال فاتح اسدآباد در زمین چمن طبیعی شهید راحمی  استادیوم آزادی ممنوع باشد اما اعضا تیم فوتبال عقاب الوند در حال تمرین در این زمین باشند ؟ اگر این زمین چمن طبیعی به عنوان تنها زمین چمن طبیعی شهرستان به دلیل فرسودگی تعطیل شده و ورود به آن ممنوع است، پس باید برای همه تیم‌ها ممنوع باشد.

کوهی نداشتن زمین چمن برای انجام تمرینات تیم را از مهمترین مشکلات تیم فاتح برشمرد و یاد آور شد: به دلیل نامساعد بودن شرایط زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد و تعطیل بودن آن تیم فاتح به ناچار در زمین مینی فوتبال مشغول به تمرین بوده که در این زمین امکان انجام تاکتیک‌ها وجود ندارد و برای تمرینات به شهر بهار و کنگاور مراجعه می‌کند که این امر موجب نارضایتی والدین بوده و هزینه‌های بالای تردد و خطرات تردد را برای تیم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت فوتبال اسدآباد از کادر فنی باشگاه عقاب الوند هستند و بهمن کوثری مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال و  مربی باشگاه عقاب و نایب رییس هیأت تیم و سرمربی بزرگسالان عقاب است، افزود: یکی از گلایه‌های  کادر فنی و باشگاه‌های اسدآباد این است که چرا باید اعضا هیأت فوتبال اسدآباد با کادر فنی باشگاه عقاب یکی باشد.

کوهی با اشاره به اینکه طی چندین سال گذشته هیچ‌گونه مربی‌گری فوتبال و دانش افزایی در زمینه با فوتبال شهرستان انجام نشده است، گفت: اسدآباد دارای دو داور بین المللی فوتبال به نام بیژن و پیام حیدری بوده  که در سطح مسابقات فیفا و جهانی سوت می‌زنند و  به دلیل نبود چارت مشخص و برنامه‌ریزی  نامناسب کمیته داوران  این دو داور از مرکز استان به مسابقات اعزام می شوند که این امر نیاز به پیگیری دارد .

مربی تیم نوجوانان فوتبال فاتح اسدآباد  در ادامه با اشاره به کلاسهای داوری در اسدآباد، تصریح کرد: اسدآباد دارای چندین داور در سطوح مختلف فوتبال ،فوتسال در رده‌های بین المللی ،کشوری و استانی  است اما هیچ‌گونه برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره ارتقاء مدرک در شهرستان وجود ندارد و متقاضیان کلاس‌های داوری به اجبار به خارج از شهرستان و حتی استان مراجعه می‌کنند.

کوهی همچنین درباره  زمین چمن طبیعی شهید راحمی به عنوان تنها زمین چمن طبیعی شهرستان، اظهار کرد: این زمین چمن از سال ۷۲ تاکنون مرمت و تعمیر نشده و فرسوده بوده و فاقد زیرساخت‌های لازم در حوزه روشنایی ،فضای رختکن بازیکنان و داوران ،سرویس بهداشتی رختکن‌ها و حتی نیمکت کنار زمین است که نیاز به توجه مسئولین دارد.

وی اضافه کرد:باشگاه فاتح اسدآباد دارای فعالیت در زمینه رشته فوتبال در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و امید بوده و در این چهار رده آمادگی لازم در زمینه حضور در مسابقات استانی را دارد و مربیان و سرپرستان و پزشک یاران  تیم‌ها در حال فعالیت هستند که بزرگترین مشکل باشگاه فاتح عدم تمرین در زمین استاندارد و عدم حمایت مسئولین از این باشگاه است.

کوهی یاد آور شد:علی اصغر گوهری از باشگاه فاتح در هفته های اخیر به عنوان استعداد یاب تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اسدآباد منصوب شده که در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌ها وی به عنوان استعداد یاب می‌تواند به صورت مستقیم بازیکنان را به تیم فوتبال سپاهان انتقال دهد .

وی ادامه داد: هشت سال پیش اداره ورزش و جوانان اسدآباد دارای  یک دستگاه مینی بوس بود که باشگاه با پرداخت حق راننده برای جابه  جایی تیم خود از آن استفاده می کردند که این امر از نقش موثری در کاهش هزینه های تیم ها داشت در حالی که طی هشت سال اخیر به دلیل نبود وسیله نقلیه اداره ورزش و جوانان  جابه جایی تیم ها برای مسابقات  به ناچار هزینه های هنگفتی را بر دوش تیم ها از جمله تیم باشگاه فاتح تحمیل می کند که انتظار است در این رابطه مسولین نسبت به مرتفع شدن این دغدغه تیم‌ها چاره‌ای بیندیشند.
 

انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها زمین چمن فوتبال باشگاه فوتبال تيم فوتبال سپاهان زمین چمن طبیعی اسدآباد دارای باشگاه فاتح فوتبال فاتح تیم فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید

 به گفته کارگران کارخانجات نساجی بروجرد، هر ساله این کارخانه در ۱۵ فروردین شروع به کار مجدد می‌کرد، اما امسال این شروع به کار به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد که آن هم تاکنون محقق نشد. 
کارگران نساجی بعد از تعطیلات نوروز و عید سعید فطر خود را آماده شروع به کار در سال جدید کرده بودند که ارسال پیامکی از طرف کارخانجات نساجی بروجرد به کارگران، امید شروع به کار را در دل آنان از بین برده است. 
پیامک ارسال شده به کارگران نساجی بروجرد با این مضمون ارسال شده است، «باسلام باتوجه به لزوم تامین نقدینگی برای رفع موانع تولید و برنامه ریزی‌های لازم در سال جاری، هفته آینده شروع فعالیت کارخانه نخواهد بود. روابط عمومی کارخانجات نساجی بروجرد.» 
به گفته برخی کارگران، برخی از کارگران مجموعه قرارداد کاریشان در پایان سال گذشته به اتمام رسیده و کارخانه تاکنون با هیچ یک از کارگران قرارداد کاری جدید منعقد نکرده است. 
نساجی بروجرد یکی از کارخانجات بزرگ تولید نخ و پارچه در کشور است که مردم بروجرد روی آن حساسیت‌های ویژه‌ای دارند. 
این روز‌ها کارگران نساجی بروجرد دغدغه تعطیلی ناگهانی این کارخانه را دارند و منتظر پیگیری و تلاش مدیران مجموعه و مسوولان برای فعال نمودن هر چه سریع‌تر آن هستند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفت: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی برای شروع به کار در سال جدید همراه است. 
مهدی سراب‌نشین صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه نیز دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است. 
وی اظهار داشت: نساجی بروجرد بدهی به اداره برق و گاز و مالیات نیز دارد که تاکنون پرداخت نکرده است. 
وی بیان کرد: مدیران نساجی باید برای شروع به کار نساجی تلاش‌های خود را انجام دهند، امیدواریم مسئولان مرتبط در استان و کشور مشکلات نساجی را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید