Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن ها به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، سردار غلامرضا حسن‌پور ظهر امروز در جلسه راه‌اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان گلستان که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهارداشت: بسیج اصناف از سال گذشته روی دو حوزه نساجی و پوشاک تمرکز کرده و امسال نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن ها به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اظهار کرد: بحث کشاورزی به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم است و باید به این حوزه توجه ویژه داشت. بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان همچون سال‌های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

وی اظهار کرد: زمانی موانع اقتصادی از جامعه رفع و معیشت مردم بهبود خواهد یافت که ما به عنوان فعالان اقتصادی با یکدیگر همدل و همراه باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: بسیج اقتصادی فردی است که با هر گرایش سیاسی، در کنار منافع شخصی منافع ملی را هم در نظر داشته باشد. بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است.

سردار حسن‌پور اظهار کرد: یکی از قابلیت‌های مهم بسیج این است که می‌تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار کند.

فعالیت 43 هزار گروه جهادی در کشور

حمید رضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل ما است، دشمن تمام همت خود را بر این قرار داده تا اقتصاد کشور را زمین‌گیر کند. در چند سال گذشته سوء مدیریتی که در کشور شاهد بودیم سبب شد معیشت مردم با مشکل مواجه شود

وی افزود: در حوادث طبیعی و همچنین موانعی که در اجتماع وجود دارد، بسیج و سپاه همواره کنار مردم و کمک حال آن ها بوده اند

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: در حال حاضر 43 هزار گروه جهادی آماده به کار وجود دارد و همه آن‌ها به منظور کمک به مردم در حوادث طبیعی، ساخت و بازسازی خانه محرومین، بهبود معیشت مردم در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار و غیره از آمادگی کامل برخوردارند.

ضرر میلیاردی اصناف استان خراسان شمالی از کرونا/ «دولت سیزدهم» در کنار بازاریان باشداصناف در تأمین امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش حیاتی دارندرئیس اتاق اصناف ایران: بیش از 3 میلیون کارآفرین آماده همکاری با دولت جدید هستند

وی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار، وضعیت بهتر خواهد شد اما موانعی که با حوزه معیشت به ویژه سفره مردم ارتباط دارد جزو موانع اساسی بوده و حل آن ها مشکل است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: وقتی در حوزه نظامی به این قابلیت رسیده‌ایم که موشک نقطه زن تولید کنیم، می‌توانیم در حوزه اقتصاد نیز موفق شویم.

چوپانی رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان هم در این جلسه گفت: احساس ما این است که دستی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد. زمانی که شرایط برای رشد اقتصادی و سودآوری فعالان اقتصادی مهیا است متاسفانه برخی موانع ایجاد می‌شود.

وی افزود: پدیده اضمحلال سود در تورم و به دنبال آن کاهش قدرت خرید، پدیده ای است که درچندسال گذشته تمام صنعت کشور ما را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت لحظه ای که در بازار وجود دارد توجیه تولیدکنندگان و فروشندگان در نفروختن است.

وی افزود: زمانی که تولیدکنندگان و فروشندگان قراردادی با خریدار امضاء می کنند و فروشنده در زمان تحویل، نسبت به قرارداد اولیه به دلیل افزایش قیمت ها با ضرر مواجه می شود تمایلی به فروش ندارد. وقتی تورم آنگونه است که سود در تورم سال آینده گم شود اقتصاد رشد نخواهد کرد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سازمان بسیج معیشت مردم بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی