Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرادعلی تاتار» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر قصرشیرین پنج نامزد نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند که در جلسه ای با حضور هیات اجرایی و بازرسی موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مطابق قانون انتخابات مقرر شد ۱۰ درصد آرا که شامل آرای ۲ صندوق می شود بازشماری شوند که در این راستا کار بازشماری آرا با حضور هیات های اجرایی و نظارت از امروز شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم است و به ما به نحوی عمل می کنیم که حقی از کسی ضایع شود و به طور قطع مطابق قانون عمل می شود و نتایج حاصله نیز پس از جمع بندی نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

تاتار ادامه داد: در این دوره از انتخابات از مجموع ۱۸هزار و ۶۰۰ تعرفه رای که به شعبه های اخذ رای تحویل شد در مجموع در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین از برگه های مصرف شده ۹هزار و ۵۱۵ برگ ماخوذه صحیح و غیرصحیح بود.

وی اظهار داشت: از مجموع  ۹هزار و ۵۱۵ تعرفه رای ماخوذه صحیح و غیر صحیح، ۹ هزار و ۳۰۳ رای صحیح و رقابت بین ۲۳ نفر تایید صلاحیت شده این دور از انتخابات شوراها بود.

فرماندار قصرشیرین گفت: روح اله مرادی با ۲ هزار و ۴۸۰ رای، کیوان عزیزی با ۲ هزار و ۳۰۶ رای،  فرشید راستین با ۲ هزار و ۱۷۹رای، جواد مهران فر با یک هزار و ۸۵۱رای، فرزاد قنبری جگرلویی با یک هزار و ۶۵۹رای به عنوان اعضای اصلی و آقایان حمید شادمان با یک هزار و ۴۳۳ رای، اسداله رضایی زاده با یک هزار و ۱۱۹ رای و علی خدا مرادی با یک هزار و ۸۵ رای  به عنوان سه عضو علی البدل ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین معرفی شدند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین شهر قصرشیرین یک هزار اسلامی شهر ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین، گفت: در سال گذشته بیش از ۳۴ هزار فقره پرونده با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان به مصالحه ختم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری،  اظهار داشت: در حال حاضر 173 شعبه شورای حل اختلاف در 19 حوزه قضایی دایر است که از این تعداد 89 شعبه در شهرها و 84 شعبه نیز در روستاها فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: از 97 هزار و 253 فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان، تعداد 96 هزار و 861 فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین نسبت مصالحه در پرونده های قابل صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان را 51 درصد اعلام کرد و افزود: در سال گذشته 34 هزار و 655 فقره پرونده با میانجیگری شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسراها جلوگیری بعمل آمده است.

حیدری بیان کرد: درسال 1402 بالغ بر 94درصد از اوراق قضایی شوراهای حل اختلاف به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ گردیده،که علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه و رضایتمندی مراجعین شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان شوراهای حل اختلاف، گفت: تحقق صلح سازش در پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین