Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بازرسی کل استان ایلام از لغو و ابطال مناقصه ۱۴۸ میلیارد ریالی در ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ مهدی اصلانی‌کرجی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: نظارت و کنترل سازمان بازرسی به عنوان سیستم ناظر و در چارچوب قانون به سلامت و شفافیت سیستم اداری منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی استان ایلام گفت: رصد نظارتی سازمان بازرسی استان ایلام موجب شده است تا کنون  به 491 شکایت و اعلامیه رسیدگی کرده است.

وی افزود:‌علاوه بر‌این نظارت و رسیدگی به شکایت در ارتباط با نظارت بر مناقصات 34 جلسه گروه معاملات دستگاه اجرایی انجام و دو فقره مناقصه به ارزش ریالی 148 میلیارد ریالی نیز در ایلام تجدید، لغو و ابطال شده است.

اصلانی در ادامه به حمایت سازمان متبوعه خود از تولید در سالی که به نام سال افزایش تولید نامیده شده است گفت: این سازمان  در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه، در حمایت از تولید  به جد کوشا و این مهم  در دستور کار خود قرار داده است و  تاکید شده است که از همه ظرفیت‌های موجود برای ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان استفاده شود.

بازرس کل استان یزد: هفته قوه قضائیه فرصتی برای جلب بیشتر اعتماد مردم استسومین جشنواره رسانه و عدالت هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود20 برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان بازرسی استان ایلام خاطرنشان کرد:  همکاری بسیاری خوبی بین سازمان بازرسی و ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دستگاه قضایی استان وجود دارد و در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان راهکارهای بسیار خوبی ارائه شده است.

وی گفت: شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها‌‌ی استان ایلام به جهت افزایش تولید و رونق معیشت مردم و استفاده از طرفیت‌های مرز مهران و همجواری با کشور عراق  انجام شده است و می‌توان با بهره برداری از این ظرفیت‌ها شاهد توسعه استان باشیم.

رئیس بازرسی استان ایلام در ادامه گفت: حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی با توجه به مرز مشترک با عراق تولید محصولات صادرات محور، توجه به بنگاه های کوچک اقتصادی و صنایع نفت و گاز  ظرفیت های بسیار خوبی در اسان در راستای سرمایه گذاری وجود دارد.

وی بیان کرد: تهیه طرح های توجیهی و اقتصادی یکی از مهم ترین فعالیت های که باید در زمینه راه اندازی واحدهای تولیدی جدی گرفته شود، اهلیت، صلاحیت و توانمندی مالی و فنی و توجیه اقتصادی در طرح های اقتصادی و واحدهای تولیدی در استان باید مورد توجه قرار گیرد و اگر این نوجهات در اجرای طرح ها و راه اندازی واحدهای تولیدی باشد به طور قطع آسیب های کمتری متوجه تولید استان خواهد بود.

اصلانی حفظ تعامل دوسویه با رسانه و توجه به مباحث مهم مطرح‌شده از سوی خبرنگاران  را از اهداف مهم سازمان بازرسی استان عنوان کرد و گفت:  رسانه‌ها با وارد شدن به بخش اقتصادی مطالبات فعالان این حوزه را رصد و در پیشرفت و توسعه این بخش تأثیرگذار باشند.

رئیس‌کل بازرسی استان ایلام بابیان اینکه توجه به مطالبات مردم، مشکلات دستگاه‌های دولتی را کاهش می‌دهد، گفت: با توجه به محدودیت‌های سازمان بازرسی در انجام مأموریت، ارتباط با رسانه و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید شده است.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی استان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی موارد متخلف را رصد می‌کند که در این راستا 89 مرغداری به تعزیرات معرفی‌شده است.

انتهای پیام/180/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سازمان بازرسی استان بازرسی استان ایلام هفته قوه قضائیه واحدهای تولیدی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: باتوجه‌به اینکه کشاورزی استان ۱۰۰ درصد به‌صورت مشارکت مردمی انجام می‌شود در این زمینه سه برنامه در اولویت کاری برای کشت‌هایی که در سال گذشته انجام‌گرفته و امسال برداشت می‌شود در نظر گرفته‌ایم.
شاهرخی افزود: اولین برنامه افزایش تولید کشت در پاییز سال گذشته انجام شده که با به‌کارگیری همه امکانات بتوانیم با تغذیه و مبارزه به‌موقع با آفات بیماری‌ها و علف‌های هرز افزایش تولید داشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، به دومین برنامه در این زمینه اشاره کرد و گفت: دومین برنامه ما برای کشت محصولات بهاره است که با انجام تاریخ کاشت مناسب، استفاده از بذور اصلاح شده با عملکرد و همچنین توسعه روش‌های نوین آبیاری امیدواریم شاهد افزایش تولید در این محصولات که عمدتاً آبی است باشیم.
وی به سومین برنامه سازمان در توسعه کشت محصولات پاییزه اشاره کرد و گفت: سومین برنامه ما در توسعه کشت محصولات پاییزه امسال انجام می‌شود و در این زمینه با برنامه‌ریزی لازم که باتوجه‌به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها و با اولویت جدی ادوات مناسب کشت دیم توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات داشته‌ایم، امیدواریم شاهد افزایش تولید باشیم.
شاهرخی افزود: همچنین امسال در زمان برداشت محصولات با انجام کنترل ریزش کمباین‌ها به‌وسیله گروه‌های ناظر برداشت ضایعات محصولات به‌خصوص گندم و دانه‌های روغنی به حداقل خواهیم رساند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • بازرسی ویژه رمضان و نوروز در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ایلام