Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جنسیس اطلاعات جدیدی از نسخه Shooting Brake G۷۰ را فاش کرده است؛ این خودرو دارای یک اتاق چهار درب با خط سقف است، این نسخه از سدان جمع و جور اسپرت جنسیس جذابیت بیشتری دارد اما متاسفانه فقط در اروپا فروخته می‌شود.

جنسیس عکس‌های بیشتری از G۷۰  منتشر کرده است که در ماه ژوئیه در جشنواره سرعت گودوود انگلیس ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تبدیل جنسیس G۷۰ به یک واگن جذاب سرانجام کامل شده است. جدیدترین عکس‌های G۷۰ Shooting Brake تأیید می‌کند که سدان اسپرت با سقفی بلندتر، بهتر به نظر می‌رسد.

 بزرگترین تغییرات واگن در پشت ستون B دیده می‌شود، جایی که خط سقف به یک بالابر عقب با شیب زیاد عقب تبدیل می‌شود. جنسیس ادعا می‌کند که فضای بار در مقایسه با سدان و صندلی‌های عقب برای انعطاف پذیری بیشتر بار ۴۰ درصد افزایش یافته است.

Shooting Brake احتمالاً همان موتور‌های G۷۰ سدان را ارائه می‌دهد که شامل یک توربو ۲.۰ لیتری چهار خطی و یک توئین توربوی ۳.۳ لیتری V-۶ است. در اروپا حتی ممکن است نوع گازوئیلی آن هم عرضه شود.  نسخه برقی جنسیس G۸۰ که اخیرا رونمایی شده است، به‌همراه دو خودرو الکتریکی دیگر در مدت یک سال به سبد محصولات این خودروساز در اروپا خواهند پیوست. اسامی این دو خودروی الکتریکی مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم یکی از آن‌ها خودرو تمام‌برقی جدیدی خواهد بود.

جنسیس G۷۰ شوتینگ بریک تابستان امسال راهی بازار اروپا خواهد شد و قبل از عرضه در بازار سایر کشور‌های این قاره، ابتدا روانه کشور‌های آلمان، سوئیس و انگلیس می‌شود. نسخه سدان G۸۰ و شاسی‌بلند GV۸۰ نیز تقریبا در همین زمان به بازار عرضه می‌شوند و به‌زودی مدل‌های G۷۰ و GV۷۰ نیز به بازار ارائه خواهند شد. واگن G۷۰ با نسخه‌های واگن آئودی A۴، BMW سری ۳ و مرسدس کلاس C رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳