Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:51:33 GMT

کارگزار مالی نگفته بود مجیدی برکنار شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۸۵۸

کارگزار مالی نگفته بود مجیدی برکنار شود

خبرورزشی – خبرورزشی – این شایعه دهان به دهان می چرخید و بعضی واکنش ها این طور نشان می‌داد که گویا کارگزار شرط کرده مجیدی نباید در استقلال بماند اما پس از تغییر هیئت مدیره و صحبتهای مدیران جدید مشخص شد که اصلاً قرار نیست مجیدی برکنار شود و اینکه کارگزار گفته او باید برود هم دروغی بیش نبود.
 به طور طبیعی اسپانسرهای باشگاه ها نمی توانند در سیاست گذاری باشگاه و تعیین اعضای کادرفنی دخالت کنند اما به هر حال در پرسپولیس و استقلال معمولاً شایعات زیادی ساخته و پرداخته می شود و بعد هم در فضای مجازی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای هم ماجرای کارگزار استقلال را به وزیر ارتباطات و پرسپولیسی بودن او ربط داده و گفتند این کارگزار خواستار اخراج مجیدی شده که با گذشت زمان و تعیین هیئت مدیره جدید مشخص شد که چنین خبری کذب است. از طرفی مدیران استقلال بار دیگر از فرهاد مجیدی حمایت کرده و اعلام کردند برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات از کادرفنی و لیست مورد نظر آنها حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به شایعه عدم همکاری با فرهاد مجیدی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی واکنش ها به توئیت اخیر مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، که در آن بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره حجاب را بازنشر کرده بود، هاتف صالحی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مهدی فضائلی در ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ در مطلبی نوشت آقای احمدی نژاد، چند هفته قبل به درخواست خود با رهبر معظم انقلاب ملاقاتی داشته که جزئیاتش مشخص نیست، اما «قطعی است» که در این دیدار با «نهی صریح» آقا در مورد نامزد شدن در انتخابات ۱۳۹۶ مواجه شده است.

در ادامه، حامیان احمدی نژاد ضمن تکفیر جناب فضائلی، معتقد بودند مطالب نقل شده از رهبری باید از مجاری رسمی اعلام شود!

نهایتاً این رفتار ماجراجویانه، منجر به واکنش صریح آیت الله خامنه‌ای در درس خارج فقه ایشان شد:

«یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما که شما شرکت کنید... یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو. (خنده معظّم‌له و حضّار)»

پ.ن: بیایید از تاریخ درس بگیریم و در برابر حقایق قد عَلَم نکنیم!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897794

دیگر خبرها

  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد