Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکثر خبرنگاران حادثه دیده واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست با بدرقه مقامات استان آذربایجام غربی به تهران بازگشتند.

به گزارش برنا؛ پیکر جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران برای تشییع و تدفین با حضور و بدرقه نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی به تهران اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۴ نفر از خبرنگاران که در حادثه دیروز مصدوم شدند پس از طی روند مراحل اولیه درمانی آنان، با هوایپما به تهران بازگشتند.

پیکر ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا نیز از طریق همین هواپیما به تهران منتقل می‌شود تا فردا جمعه، در بهشت زهرا تشییع شده و به خاک سپرده شوند.

چهار تن از خبرنگاران نیز که روند درمانی آنان دربیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در جریان است، پس از بهبود طی روزهای آتی به تهران باز می‌گردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس نماینده ولی فقیه امام جمعه آذربایجان غربی هواپیما بهشت زهرا خاک امام خمینی اتوبوس خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه