Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون اقتصادی استان منگستائو کشور قزاقستان گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از توانمندی‌های استان گلستان در بخش صنعت ساختمان در استان منگستائو قزاقستان بهره‌مند شویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، امام محمود ظهر امروز در نشست با برخی از فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: از صمیم قلب از حضورم در گلستان خرسند هستم و از مسئولان استانی قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم از توانمندی های استان گلستان در بخش صنعت ساختمان در استان منگستائو بهره مند شویم.

معاون اقتصادی استان منگستائو قزاقستان ادامه داد: ایران از لحاظ مواد خام پتانسیل خوبی دارد، روز گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور یافتیم و از توانمندی بالای استان گلستان در این بخش متعجب شدیم.

محمود خاطرنشان کرد: می‌توانیم با تعاملات بیشتر فاصله‌های اقتصادی بین دو استان را کاهش دهیم، استان گلستان در برخی بخش‌ها توانمندی بالایی دارد و باید ظرفیت‌های دو استان در بخش های مختلف احصاء شود.

معاون اقتصادی استان منگستائو قزاقستان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های هر کشوری فعالیت در زمینه ساخت و ساز و مسکن است، ما نیز مایل هستیم در این بخش اقداماتی داشته باشیم.

گشایش نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان؛ حضور هیئت تجاری کشور قزاقستان در نمایشگاه‌60 درصد مهندسان ساختمان بیکار یا در مشاغل غیرمرتبط فعال هستندعملیات خرابکارانه روی یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی دفع شد

علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان هم در این جلسه منطقه آزاد اینچه‌برون را ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط اقتصادی با قزاقستان دانست و اظهار کرد: استان گلستان در بحث مصالح ساختمانی از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به بعد مسافت کم و اشتراکات زیاد بین گلستان و قزاقستان، تجار ما می‌توانند بهترین گزینه برای ارتباط تجاری با شما باشند.

چوپانی به تصویب منطقه آزاد اینچه برون اشاره کرد و یادآور شد: منطقه آزاد اینچه‌برون برای دوستان قراقستانی که مایل به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت ساختمانی در ایران باشند ظرفیت بسیار خوبی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ابراز داشت: تمامی اجزایی که مورد نیاز  یک ساختمان مدرن در گرید اروپایی مانند آسانسور، پکیج و پمپ‌های آب فشار قوی است در نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه در بخش سازه های فلزی برای اسکلت پاساژها و ساختمان های بزرگ شرکت های خوبی در استان گلستان فعالیت می کنند، بیان کرد: این تنها قسمتی از ظرفیت صنعت ساختمان در ایران است که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان حضور همه شرکت‌ها در نمایشگاه وجود نداشت.

چوپانی خاطرنشان کرد: شرکت‌های فنی مهندسی، شرکت‌های پیمانکاری در بحث ساختمان و همچنین شرکت های سازنده پاساژها و مجتمع های بزرگ ما می توانند در قزاقستان فعالیت داشته باشند.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: نزدیک به 7 هزار قزاق در استان گلستان زندگی می کنند که این مسئله به عنوان پل ارتباطی بین ایران و قزاقستان مورد توجه است.

چوپانی بیان کرد: درصدد هستیم مصالح ساختمانی مورد نیاز استان منگستائو و دیگر استان های قزاقستان را تامین کنیم.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد صنعت ساختمان استان گلستان استان منگستائو اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ درویشعلی حسن زاده افزود: در نتیجه بازرسی ها، یکهزار و ۱۶۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

حسن زاده ادامه داد: همچنین در این مدت ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس