Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در سطح استان تداوم دارد و در مناطق شرقی و مرکزی اصفهان خیزش گرد و خاک باعث کاهش دید افقی خواهد شد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار تا اوایل هفته در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی استان اصفهان همراه با گرد و خاک محلی است و باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطق شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی استان خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 502878

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هوا پیش بینی هواشناسی جو پایدار وزش باد نسبتا شدید وزش باد شدید وزش بادهای شدید گرد و خاک خیزش گرد و خاک کاهش دید افقی کاهش کیفیت هوا آسمان صاف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه روزهای آخر هفته جاری هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۰ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۵ درجه، قیدار چهار و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آسمانِ یزد بارانی است