Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:57:47 GMT

سرباز مجروح مرزبانی به تهران منتقل شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۳۰۷۶

سرباز مجروح مرزبانی به تهران منتقل شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم خاتمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی، این سربازان ولایت با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به دشمنان در مرزها را نخواهند داد.

وی افزود: امروز که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است، مرزبانان نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی در بدترین شرایط جوی (گرما و سرما) با رشادت و از خودگذشتگی امنیت پایدار را حفاظت می کنند که در این راستا یکی از کارکنان وظیفه در نقطه صفر مرزی بانه حین کنترل و پایش نوار مرزی دچار مجروحیت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه مرزبان مجروح توسط همرزمانش به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شد، تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمی وظیفه مجروح، با پیگیری فرمانده مرزبانی ناجا و مساعدت فرمانده ناجا که پدری مهربان برای فرزندانش در مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بخشی از سرمایه ملی کشور می داند، سریعا هواپیمای نیروی انتظامی را به شهر سنندج اعزام و فرد مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا انتقال دادند.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه عباس خزائی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر(عج) ناجا تهران تحت درمان و مداوا است.

سرباز وظیفه عباس خزایی اهل همدان، از سربازان هنگ مرزی شهرستان بانه، ۳۰ خرداد  بر اثر انفجار مین هر۲ دستش از ناحیه مچ قطع شده و از ناحیه صورت نیز دچار ترومای شدیدی شد.  

برچسب‌ها سرباز مرزبانی ناجا تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز مرزبانی ناجا تهران سرباز مرزبانی ناجا تهران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند