Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم که استاندار گلستان و جمعی از مسوولان دستگاه ها حضور داشتند کلید این خانه را به مالکش تحویل داد.

ساخت خانه برای محرومان گلستان از اردیبهشت ماه ۹۹ براساس تفاهم نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز شده بود و در آن هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت پانزده ساله (هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال) و ۷۴۱ میلیارد ریال کمک بلاعوض (هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال) و مجموع هزارو ۹۸۱ میلیارد ریال برای این طرح‌ها اعتبار در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحدها به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای مدنی همچون کمیته امداد و بهزیستی و سایر بخش‌ها و اقشار کم‌درآمد و محروم روستایی فاقد مسکن یا ساکن در واحدهای فرسوده و غیرمقاوم اهدا شده است.

ارائه رایگان کلیه خدمات فنی و مهندس در مراحل صدور پروانه ساختمانی، تهیه نقشه‌های اجرایی و نظارت فنی بر ساخت توسط بنیاد مسکن استان از مزیت‌های این طرح بوده و مساحت متوسط هر واحد مسکونی ۵۶ مترمربع و مجموع کل واحدها ۱۷۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع است.

تعداد خانوار تحت پوشش کمیته امداد در این طرح هزار و ۲۴۱ خانوار معادل ۴۱ درصد مشمولین و ۳۲۸ خانوار تحت پوشش بهزیستی معادل ۱۱ درصد از این واحدها بهره‌مند شدند.

بازدید از سدکبودوال و بررسی طرح زهکشی و آبیاری قره‌سو - زرین‌گل در علی‌آبادکتول، بیمارستان و ۲ پروژه درحال ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی رامیان و مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی آزادشهر نیز از برنامه‌های امروز معاون رییس جمهوری در سفر به گلستان بود.

برچسب‌ها گرگان آق قلا بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان آق قلا بنياد مسكن انقلاب اسلامی گرگان آق قلا بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر احمدی عصر یک‌شنبه در آئین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن خلیل شهر اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان از تأکیدات مهم امام راحل است که با قوت اجرایی می‌شد و دولت سیزدهم اهتمام ویژه به این مهم دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۴ بیش از ۱۶۰ هزار مسکن روستایی در استان مازندران ساخته شد که از این تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

وی شمار مسکن شهری را ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد اعلام کرد و یادآور شد: ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری مربوط به دولت فعلی است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۷۵ سند مالکیت با همکاری ثبت و اسناد در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار جلد از سند صادر شده در دوره دولت سیزدهم بوده است.

وی گفت: دو هزار واحد مسکونی روستایی به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

هاشمی رئیس بنیاد مسکن بهشهر هم در سخنانی گفت: امسال و سال گذشته یکهزار و ۱۷۰ واحد وام کم بهره روستایی در بهشهر ارائه شد که ۲۹۵ واحد وام ۳۵۰ میلیونی اختصاص داده شد و تا ۸۴ درصد به نازک کاری رسیدند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ها با بنیاد مستضعفان کشور، کمیته امداد کارهای مهمی در بخش مسکن انجام شد و تفاهم نامه ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در یانه سر منعقد شد که دارای مزایای دو تن میله گرد و ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان و ۵۰ میلیون وام بلاعوض برای هر واحد اختصاص یافت.

هاشمی گفت: امروز در خلیل شهر ۳ واحد مسکن نهضت ملی مسکن افتتاح و به متقاضیان پرداخت شد.

کد خبر 6080307

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد