Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت آمریکایی آکسیوس از دیدار "محرمانه" میان مقام‌های سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) با نایب رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان خبر داد.

به گزارش ایسنا، این وب سایت به نقل از منابع آگاه گزارش داد،  دیدار محمد حمدان دقلو (حمیدتی) نایب رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان با مقامات موساد هفته گذشته در سودان و در جریان سفر محرمانه مسئولان اسرائیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع فاش کردند که برخی مسئولان سودانی از این سفر گلایه مند بودند، زیرا این اقدام را تلاش اسرائیل برای تضعیف عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی و دولت عبدالله حمدوک می‌دانستند.

وب سایت مذکور افزود: حمیدتی برای پیشبرد برنامه سیاسی داخلی خود در سودان در تلاش است تا روابط مستقلی را با اسرائیلی‌ها برقرار کند.

حمیدتی بارها اعلام کرده است که کشورش ‌خواهان برقراری روابط  با اسرائیل و نه عادی سازی است  تا از قابلیت‌های پیشرفته آن بهره مند شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان موساد رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!