Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی شمس آبادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: تلاش ما در استان رسیدگی به پرونده هایی است که انعکاس ملی و استانی دارد تا سریع تر به نتیجه برسد در مین راستا دو نفر از همکاران پر تلاش خود را در شعبه 7 بازرسی مستقر کردیم  از ابتدای مهر ماه 99 تا پایان سال گذشته 5 هزار پرونده معوق در دادسرا رسیدگی و از آمار کسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حال تکمیل شدن است...

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان