Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید باجلان ظهر امروز در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار کولر میان مددجویان توزیع شده است، گفت: در نظر داریم در سال جاری 55 هزار کولرآبی و 25 هزار کولرگازی را در بین مددجویان توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اداری کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) کشور ادامه داد: همچنین امسال 14 هزار جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی با هزینه‌ای بالغ بر 210 میلیارد تومان در بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع شده است.

5 میلیون نفر در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) کشور در ادامه این مراسم گفت: این نهاد بیش از 120 خدمت موثر در زندگی عمومی مردم را به بیش از پنج میلیون نفر ارائه می‌دهد.

حسین خدرویسی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مردم یک هزار و 292 میلیارد تومان به نیازمندان و ایتام کمک کردند.

وی ادامه داد: امسال سهمیه استان چهارمحال و بختیاری در شناسایی و تحت پوشش قرار دادن مددجویان جدید 2 برابر شده است.

توزیع 320 سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری

در ادامه مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این مراسم 320 سری جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی هر کدام به قیمت 24 میلیون تومان توزیع می‌شود، گفت: همچنین یک هزار کولر هر عدد به ارزش پنج میلیون تومان بین مددجویان توزیع خواهد شد.

جاسم محمدی ادامه داد: بعد از اتمام این مراسم یک هزار و 500 بسته مواد غذایی به ارزش 750 میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور چهارمحال و بختیاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه