Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:56:26 GMT

کشف ۱۱ تن گندم احتکاری در خاتم یزد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۳۲۷۵

کشف ۱۱ تن گندم احتکاری در خاتم یزد

ایسنا/یزد جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۱ تن گندم احتکاری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان خاتم خبر داد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» ضمن اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم، پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی انبار گندم احتکاری در آن شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران پلیس به همراه کارشناسان اداره صمت و تعزیرات شهرستان از انبار مورد نظر بازرسی به عمل آورده و در آن ۱۱ تن گندم احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان مورد نظر و گندم موجود در آن در سامانه جامع انبارها ثبت نشده، برابر استعلام نماینده اداره صمت و تعزیرات گندم ها احتکار محسوب شده و این انبار با دستور مقام قضائی پلمب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایپاه خبری نیروی انتظامی یزد، سرهنگ نصیری اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش گندم‌های احتکاری ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی احتکار گندم يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک گشته و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۲ تن و ۶۹۰ کیلوگرم چایی و ۳۷۳ تن و ۵۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان ۳۷۶ تن و ۲۷۸ کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6084030

دیگر خبرها

  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم