Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار گرفتن بازیکنان ایران در جمع برترین بازیکنان فاکتور‌های مختلف مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، در حالی حاصل شده که تیم ایران با ترکیب بازیکنان اصلی خود به مصاف حریفان نرفت و ۱۵ دیدارش را با هدف کسب آمادگی و شناخت ترکیب المپیکی خود پشت سر گذاشت. همین هدف المپیکی و استفاده از ترکیب‌های متغیر تیم ملی در بازی‌های مختلف، سبب شد تا بازیکنان شاخصی همچون سعید معروف (۸ بازی در ترکیب آغاز کننده) و امیر غفور (۲ بازی در ترکیب آغاز کننده) علی رغم شایستگی‌های اثبات‌شده‌شان، از منظر اعداد و آمار در رده‌های بالای جدول برترین‌ها حضور نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاصیل، آمار عملکرد و حضور بازیکنان ایران در جمع ده بازیکن برتر فاکتور‌های مختلف مسابقات در پایان مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

صابر کاظمی با کسب ۱۷۷ پوئن (۱۵۲ حمله – ۱۰ دفاع – ۱۵ سرویس) در رتبه ششم و میثم صالحی با کسب ۱۶۰ پوئن (۱۳۸ حمله – ۱۴ دفاع – ۸ سرویس) در رتبه هشتم امتیازآورترین بازیکنان مسابقات ایستاده‌اند.

صابر کاظمی با کسب ۱۵۲ پوئن (از مجموع ۳۴۰ حمله، با ۱۴۱ اقدام تدوام رالی) در رتبه پنجم و میثم صالحی با کسب ۱۳۸ پوئن (از مجموع ۲۵۰ حمله، با ۶۸ اقدام تداوم رالی) در رتبه هشتم برترین مهاجمان مسابقات ایستاده‌اند.

سیدمحمد موسوی با کسب ۳۰ پوئن و ۲۸ برگشت توپ به زمین حریف (از مجموع ۱۰۸ اقدام به دفاع) در رتبه سوم برترین مدافعان روی تور مسابقات ایستاده است.

صابر کاظمی با کسب ۱۵ پوئن (از مجموع ۱۵۹ سرویس، با ۱۰۵ اقدام تداوم رالی) در رتبه هشتم برترین زنندگان سرویس مسابقات ایستاده است.

آرمان صالحی با ۹۷ اقدام موفق (از مجموع ۱۴۲ توپگیری) در رتبه هشتم برترین توپگیر‌های مسابقات ایستاده است.

میلاد عبادی‌پور با ۱۱۳ دریافت موفق (از مجموع ۲۵۰، با ۱۳۰ اقدام جریان بازی) در رتبه چهارم و آرمان صالحی با ۱۰۱ دریافت موفق (از مجموع ۲۲۲، با ۱۱۴ اقدام جریان بازی) در رتبه هفتم برترین دریافت‌کنندگان مسابقات ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید

ایران یک - آرژانتین ۳/ پرونده ایران با ۸ شکست متوالی بسته شد؛ شاگردان آلکنو با باخت به خانه برگشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران مسابقات ایستاده رتبه هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد

نیما پورمحمدی، سرپرست لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، اظهار کرد: این لیگ برای دانش آموزان کمتر ۱۴ سال در کنار لیگ پیشرفت‌های که وجود دارد، طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در این لیگ ربات‌هایی که توسط دانشآموزان ساخته شده است، باید مسیری را که توسط خطکشی‌های مشکی تعبیه شده است را دنبال کنند، تصریح کرد: این لیگ شبیه ساز زلزله و یک شرایط نابه سامان است که ربات به عنوان امدادگر مسیر را دنبال کرده و با شناسایی مصدومان کیت امداد را برساند. 

پورمحمدی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی الزامی برای قابلیت جابجایی و بلند کردن از سوی تیم‌ها وجود ندارد؛ چرا که ساده‌تر است و مسیری را تقلید می‌کنند و با المان‌های موجود در داخل مسیر به نقطه‌ای که در آن مصدوم قرار دارد جهت خدمت رسانی حرکت می‌کنند. 

وی ادامه داد: در مرحله پیشرفته زمین‌ها چند طبقه وپیچیده هستند که ربات‌ها باید به جابه جایی مصدومان اقدام کنند. هدفمان آماده سازی دانش آموزان برای مسابقات جهانی ربوکاپ است، همچنین در مرحله دانشجویی باید بتوانند به کمک امدادگران واقعی با ربات‌های سایز بزرگ شرکت کرده و به مصدومان حوادث خدمت رسانی کنند. 

 


    ن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است