Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز سوم تیرماه در نشست با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در کرمان اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس پیشانی راهنمایی مردم در انتخاب اصلح هستند و حضور نیروهای تاثیرگذار در جهت تشویق مردم به مشارکت و انتخابِ اصلح نتایج بسیار خوبی  بر جای گذاشت و خوشبختانه منجر به  بالاترین درصد رای به رییس جمهور منتخب با ۸۴ درصد در استان کرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان رای نشان از نگاه عمیق مردم و نیروهای علاقه مند به انقلاب به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس داشت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد:  امروز در شرایط سختی قرار داریم و شاخص های اقتصادی وضعیت خاصی دارند و باید تلاش و از این فرصت با تمام توان استفاده کرده تا مباحث اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم حل شود، زیرا با توجه به عملکرد موفق ربیس جمهور منتخب در قوه قضائیه همه نگاه ها به عملکرد دولت سیزدهم است تا در این  این شرایط سخت با انتخاب کارآمدترین، موثرترین و جهادی ترین نیروها را به کار گیرد و با ارائه یک برنامه عالمانه که مورد اجماع کارشناسان اقتصادی نیز باشد بر مشکلات کشور فائق آید.

وی با اشاره بر گمانه زنی ها و سهم خواهی های برخی گروه های سیاسی از رییس جمهور منتخب اظهار کرد: همراهی با دولت منتخب مورد حمایت است اما شاهد هستیم که برخی گروه های سیاسی چه در سطح کشور و چه در سطح استان به دنبال سهم خواهی و مهره چینی برای دولت آینده هستند که این رایزنی های سهم خواهانه به هیچ عنوان به خیر و صلاح کشور نیست و مردم نیز آن را نمی پسندند.

پورابراهیمی گفت: بدون تردید این نوع سهم خواهی از جانب برخی گروه های سیاسی و چهره های سیاسی که در سطح کشور و استان کرمان نیز شروع شده، باعث ناکارآمدی دولت و سلب اعتماد مجدد مردم و ناامیدی جامعه خواهد شد و این فرصت استثنایی تشکیل دولت انقلابی و ولایی و مستقل را خواهد گرفت. به طوری که این نوع رفتار غیرمنطقی و منفعت طلبانه برخی منجر به هزینه برای نظام اسلامی می شود و قطعا از نگاه مردم نیز مورد پذیرش نخواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: تمام تلاش خود را چه در سال ۹۶ و چه در سال ۱۴۰۰ در حمایت از  آقای رئیسی در انتخابات انجام دادیم اما موضع ما در مجلس بررسی محتوای تخصصی برنامه رییس جمهور منتخب و کارنامه عملکردی و تخصصی و کارآمدی افراد معرفی شده برای کابینه دولت آینده است و این نوع نگاه مجلس می تواند بزرگترین کمک به دولت منتخب باشد و رای اعتماد به شایسته سالاری خواهد بود.

وی بیان کرد: برخی گروه های سیاسی می خواهند رویه سهم خواهی در کشور را در کرمان نیز ادامه دهند و دولت منتخب را تحت سیطره خود قرار دهند که بنده عرض می کنم به عنوان نماینده مردم کرمان و راور با قاطعیت ایستادگی و از حق مردم دفاع خواهم کرد .

پورابراهیمی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت داریم زیرا سالهاست به دلیل بی کفایتی ها، چالش های عمیقی در عرصه اقتصاد کشور به وجود آمده است که با توکل به خدا و میدان داری مردم و راهنمایی های پیشکسوتان دفاع مقدس با روحیه جهادی، امیدواریم  مشکلات اقتصادی کشور از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با اتحاد و وحدت نیروهای انقلاب و کارآمدی نیروهای دولتِ جدید به تدریج حل شود و با ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود وضعیت معیشتی مردم و رونق اقتصادی، اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی جامعه نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی کشور بهبود یابد.

منبع: الف

کلیدواژه: برخی گروه های سیاسی رییس جمهور منتخب سهم خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد

هاشمی  در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: دور اول سفر  رییس جمهور به سمنان که در آبان ۱۴۰۰ انجام شد، ۱۴۵ مصوبه داشت و اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و اقتصادی اختصاص یافت، ادامه داد: از این میزان ۷۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه اقتصادی در قالب تسهیلات بانکی محقق شد.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات اقتصادی جذب شده است، افزود: این میزان معادل حدود ۷۴ درصد از کل اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ و چهار دهم درصد از مصوبات عمرانی و اقتصادی محقق شده است، اظهار کرد: استان سمنان در موضوع تحقق مصوبات دور اول سفر جزء استان‌های موفق است.

استاندار سمنان ادامه داد: در سفر اول آیت‌الله رئیسی به استان ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ طرح به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ طرح هم در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر مهم به بانک‌ها 
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد