Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس، در ماده میکس کامپوند تیم ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام کوثر در مرحله یک هشتم نهایی پس از تساوی ۱۵۶-۱۵۶ مقابل استونی در تیر تای (اضافی) شکست خورد و از صعود به جمع ۸ تیم برتر مسابقات بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بانوان با امتیاز ۲۰۴۹ در رده نهم ایستاده بود. بیشتر بخوانید: تنها کماندار المپیکی ایران مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت