Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ضمن اشاره به بهره‌برداری از گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد صنعتی در این استان با صرف ۱۸۵ میلیارد تومان هزینه گفت: ضریب نفود گازرسانی در مجموع شهری و روستایی در لرستان به ۹۷ درصد رسید. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، کرم گودرزی امروز (پنجشنبه، سوم تیرماه) در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۶ استان کشور اظهار کرد: شرکت گاز لرستان با ادامه روند رو به رشد خود برای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف این استان، سبب ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، حفظ محیط زیست و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و توسعه و رفاه مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حرکت و پویایی حاصل عزم جدی و تلاش همکارانم در شرکت گاز استان لرستان، پیمانکاران و مشاوران اجرایی در کنار حمایت‌های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران با تأمین به‌موقع نقدینگی و اعتبارات لازم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه از مجموع ۲۵ شهر این استان ۲۴ شهر از نعمت گازطبیعی برخوردار هستد و گازرسانی به آخرین شهر نیز در حال انجام است، ادامه داد: ضریب نفود گازرسانی در بخش شهری اکنون ۹۹.۹ درصد است و حدود ۳۳۳۵۰۵ خانوار در بخش شهری از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

گودرزی با بیان اینکه در بخش روستایی از مجموع ۲۳۶۴ روستای واجد شرایط گازرسانی، تاکنون ۱۹۰۶ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات اجرایی برای ۲۵۰ روستا در حال انجام است، گفت: از ۱۹۰۶ روستای گازرسانی شده تا امروز ۱۵۳۲ روستا در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده که به معنای ۵ برابر شدن در طی هشت سال و به‌طور میانگین هر ۴۶ ساعت گازرسانی به یک روستاست.

وی اظهار کرد: امروز که گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد صنعتی در لرستان با هزینه ۱۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، ضریب نفود گازرسانی در مجموع شهری و روستایی در این استان ۹۷ درصد است که در این زمینه لرستان جزو استان‌های سبز از حیث برخورداری از نعمت گازطبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه در بخش صنعت به عنوان پیشران تولید اقتصاد و ایجاد اشتغال، هم‌اکنون بیش از ۲ هزار واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در این استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: ۱۷۴۶ واحد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و ۲۷۵ واحد از هفته دولت سال ۹۹ تا به امروز گاز دریافت کرده‌اند و مصرف صنعتی گاز در این استان اکنون ۵۲۰ هزار مترمکعب است.

گودرزی اعلام کرد: طرح‌های صنعتی که امروز در لرستان بهره‌برداری می‌شوند رشد ۱۱۳ درصدی مصرف گاز در بخش صنعتی این استان نسبت به سال ۹۸ را نشان می‌دهد.     بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از طرح شیرین‌سازی برش سبک پتروشیمی بوعلی‌سینا

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بهره برداری گازرسانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بهره برداری گازرسانی شرکت گاز لرستان بهره برداری نعمت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا اصغری   اظهار کرد: سال قبل ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد حدود ۵ درصدی برخوردار بود.   به گفته وی، طی سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه به نصب ۲۳ هزار و ۲۴۹ انشعاب جدید در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.   اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.   وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.   سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.صض   اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.   وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در لایحه و مصوبات قانون بودجه طی سال‌های اخیر در رابطه یا واگذاری انشعابات غیردائم به متقاضیان، این پساله تا حدودی مانع از سرقت گاز که ناایمن نیز هست، شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون